Castanyada a 1r

” A l’Octubre cau la pluja”… això és el que cantem cada dia amb la cançó que ens ensenya els mesos de l’any. I per acabar l’Octubre… ha plogut!.

Així que no hem pogut fer la sortida al bosc. En lloc d’això ens hem quedat a l’escola i hem aprofitat per fer un munt de coses divertides: un mural de la tardor per decorar els passadissos; una passarel·la per veure les disfresses i els models de tardor d’aquesta temporada; el túnel del terror que ens han preparat els alumnes de sisè; i fins i tot hem pogut sortir al porxo a cantar una cançó i menjar les castanyes.

No hem pogut sortir al bosc, però a l’escola els dies de pluja, també són divertits.

Mireu…mireu…

Resultado de imagen de dibujo castanyera moderna