Carnestoltes 2017

Aquest any malgrat la pluja, a l’escola Folch i Torres vam celebrar el CARNESTOLTES, encara que a diferència d’altres cursos no vam poder passejar les nostres disfresses pels carrers de Palau. A la tarda, tots els alumnes i mestres vam assistir a l’escola vestits de pintors, quadres, ballarines, músics… en definitiva, d’artistes perquè la temàtica d’aquest any era l’ART!!!

D’inici vam fer-nos fotos. Tot seguit, vam fer una desfilada per l’interior de l’escola per lluir les nostres disfresses i gaudir de les dels nostres companys. Finalment, vam restar a les aules on vam ballar, cantar i jugar. Malgrat no vam poder compartir la festa amb les famílies, vam fer els impossibles per divertir-nos. Esperem que l’any vinent la pluja ens deixi una mica tranquils!!