Candidatura famílies Consell Escolar: Eva Bofill

El meu nom és Eva Bofill, ex alumne de l’ Escola Salvador Espriu i mare d’ una aluma de 4rt, sóc delegada des del primer curs d’ infantil 3 fins a dia d’avui i formo part de l’ equip de l’ afa, col·laborant en molts dels esdeveniments que s’organitzen durant tot l’ any.
La meva candidatura va dirigida a aconseguir vetllar per tots els alumnes: En la millora de l’ educació, el respecte, la formació, l’ ensenyança, l’ alimentació, el benestar i per la igualtat.
Considero important aconseguir una màxima unió entre els diferents grups que conjuntament formem l’ escola, s’ ha d’ aconseguir un consens just, equiparat i en benefici de l’ alumnat. Entre tots, l’ equip directiu, l’ equip de professors i mestres, l’ afa, els pares i mares dels alumnes i per descomptat, els alumnes.
Em presento com a candidata per formar part de la representació de l’ equip de pares i mares dels alumnes de l’ Escola Salvador Espriu dins del Consell Escolar, on poder afavorir el nostre alumnat en la presa de decisions de tots els punts que puguin afectar al desenvolupament de tot un curs escolar.
Espero el vostre recolzament! Moltes gràcies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *