Material escolar

Al nostre centre l’alumnat té el material en comú amb un plantejament de solidaritat compartida entre totes les famílies. Per això la Comissió Econòmica del Consell Escolar (formada per pares, mares i mestres) elabora el pressupost anual on estan incloses totes les despeses que l’ensenyament/aprenentatge dels nens i nenes genera. A partir d’aquí determina la quota a cobrar.

La quota per al curs 2019/2020 és la següent i es distribueix de la següent manera:

text Material general
Educació Infantil à130 € 36 94
Educació Primària à175 € 49 126

La socialització de llibres de text per a tots els cursos també s’inclou en aquest pressupost anual i, per tant, en la quota. És un projecte que s’emmarca en el Projecte Educatiu de Centre. Els seus objectius són diversos:

• Assegurar que tot l’alumnat compti sempre amb els llibres o el material alternatiu, evitant així les diferències provocades per les situacions familiars concretes tot intentant que hi hagi equitat.
  • Aconseguir que els nens i nenes es facin responsables i valorin el material que utilitzen, evitant així la despesa anual per tots els llibres. Això suposa, per una banda, que el pas per l’escolarització sigui molt més sostenible i, per una altra, un estalvi considerable tal i com podeu veure.
Despesa en llibres de text en tota l’escolaritat Si les famílies compren els llibres Amb la quota integrada
1214 € (aprox.) 403 € (aprox.)

La quota de material general inclou TOT EL MATERIAL QUE S’UTILITZA A ESCOLA:

• els estris d’escriptura (llapis, gomes, maquineta, colors, retoladors prims i gruixuts i estoig)
  • regles, compàs, semicercle, calculadora, tisores
  • carpetes, agenda i arxivador personalitzats
  • fulls blancs i quadriculats
  • pen-drive personalitzat
  • material de plàstica general (fulls de dibuix, ceres, aquarel·les, pintures, guix, paper de seda, xarol, crespó, cartolines, cúter, pegues, retoladors permanents, fixador de ceres…)
  • material fotocopiat
  • material higiènic
  • renovació dels llibres de les biblioteques de la classe i de l’escola en general, la compra o manteniment de les pissarres digitals i els projectors, del material de laboratori, els premis de Sant Jordi, material didàctic, …
  • i qualsevol altre material que es decideix que fa falta