Menjador escolar

L’escola disposa de menjador escolar, amb cuina al propi centre. La històrica cuinera Carme, que era l’encarregada de fer-nos el menjar des de feia molts anys, es va jubilar el 2019. L’empresa F. ROCA es va fer càrrec del servei l’any 2020. El setembre de l’any 2021 començà una nova empresa de menjador: “Com a Casa”.

Aquí podeu veure la seva presentació de cara al curs 2021-2022: Com_a_casa_Menjadors_presentació_curs_21-22

I aquí una valoració oficial del servei per part de Salut: Informe revisió menjador Escola Salvador Espriu

Per quedar-se a dinar a l’escola cal omplir el formulari d’inscripció al menjador, tan si sou clients fixes com esporàdics. Aquest formulari s’omple a través del web:

https://comacasamenjadors.cat/families (a l’apartat dedicat a la nostra escola)

USUARI: SALVADOR
CONTRASENYA: ESPRIU

Aquí podreu veure el menú escolar que es penjarà mensualment.

Per al correcte desenvolupament del servei hi ha una coordinadora d’atenció a les famílies a partir de les 9,00 h del mati.
Telèfon de contacte: 722503796
Correu electrònic de contacte: menjadorsalvadorespriu@gmail.com