On som

08915 Badalona

a8044296@xtec.cat

Com arribar-hi:

Tren: Estació de Badalona (línia R1) +  Bus línies B3, B4, B7, B8, B9 amb parada “Barri de la Morera” o “Església de Pomar”

Metro: Estació de Pompeu Fabra, línia 2 (Lila) +  Bus línies B3, B4, B7, B8, B9, M28, B25, demanant la parada “Barri de la Morera” o “Església de Pomar”

Bus: Línies M28, B25, B24 des de Barcelona, amb parada “Barri de la Morera” o “Església de Pomar”

En cotxe:

Arribant des de Barcelona, per la Ronda de Dalt, o de l’interior per l’autopista Sabadell-Terrassa, cal seguir fins el nus de la Trinitat i agafar la B-20 fins la sortida Montcada i Reixac. Llavors continuar pel lateral (3 semàfors), fins l’accés a l’Hospital General Germans Trias, que cal prendre a la dreta, en sentit descendent, direcció al mar. Passareu pel costat mateix de l’escola i els seus patis.

Arribant del Maresme per l’autopista de Mataró, cal prendre la sortida Badalona Nord i, en arribar al semàfor, girar a la dreta, en direcció a Mollet i, arribant a una rotonda que trobareu, agafar la carretera d’accés a l’Hospital General Germans Trias, en sentit ascendent, direcció muntanya. Passareu pel costat mateix de l’escola i els seus patis.

Arribant de Barcelona per l’antiga A-19 cal prendre la sortida Badalona Nord i, en arribar al semàfor final, passar sota el pont de la mateixa autopista, a l’esquerra, en direcció muntanya, cap a Mollet i, a la rotonda que trobareu, agafar la carretera d’accés a l’Hospital General Germans Trias, en sentit ascendent, seguint en direcció muntanya. Passareu pel costat mateix de l’escola i els seus patis.

Arribant del Maresme per la B-20, cal prendre la sortida Badalona Nord-Mollet, i continuar pel lateral fins arribar a la carretera d’accés a l’Hospital General Germans Trias, que cal prendre a la esquerra, en sentit descendent, direcció al mar. Passareu pel costat mateix de l’escola i els seus patis.