Afers exteriors

L’escola participa en diferents projectes amb escoles de tota Europa. Hem fet diversos Comènius i Etwinning amb escoles de Polònia, Alemanya, Holanda, França, Anglaterra, Noruega, Lituània, Grècia, Eslovàquia i Turquia, on hem treballat la llengua, natura, geografia, història, folklore i costums dels nostres respectius països.

També tenim signat un acord “Leonardo” amb una escola de mestres alemanya pel qual, cada any, fan les seves pràctiques a la nostra escola alumnat alemany que està aprenent l’ofici de mestre de parvulari.

Actualment també treballem en un projecte d’agermanament etwinning amb una escola occitana, la “Calandreta” de Pamiàs. Es tracta d’escriure’s en Català i Occità, explicant-nos història, geografia, art i cultura, per tal de practicar ambdues llengües i conèixer-nos millor. El fa l’alumnat de cicle superior i de cicle mitjà des de l’any 2009.

Podeu veure el resultat de la nostra feina clicant damunt d’aquest enllaç.