¡Conociéndonos!
Les classes de 5è i 6è ens hem agermanat a l’hora de llengua castellana amb les classes de l’escola Torrent d’en Melis, on treballa la nostra estimada Rosa Pla. Mireu les fotos de la nostra feina!
Les classes de 5è i 6è ens hem agermanat a l’hora de llengua castellana amb les classes de l’escola Torrent d’en Melis, on treballa la nostra estimada Rosa Pla. Mireu les fotos de la nostra feina!
Un any més el nois i noies de 6è ens hem agermanat amb una escola francesa i una escocesa. Ja estem preparant les cartes i felicitacions de Nadal per enviar-los-hi.
Els agermanaments europeus de diverses classes de la nostra escola amb altres escoles d’arreu d’Europa han estat premiats i reconeguts!
Premi per a l’escola Llegeix més »
Els nois i noies de 5è han fet uns fulletons turístics molt bonics a l’hora de castellà. Us deixem les fotos d’alguns.
Aquí teniu una foto que ens han fet arribar des de les colònies de Banyoles. Després ja les penjarem totes!
Colònies 5è Banyoles Llegeix més »
Clicant aquí al damunt veureu les primeres fotos dels nens i nenes de P3 al cole, després en compartirem moltes més!
Primeres fotos P3 Llegeix més »
Clicant aquest enllaç veureu les fotos de la sortida de segon al Cim d’Àligues
Cim d’àligues 2n Llegeix més »
Si voleu veure les fotos de 4t visitant la biblioteca de Pomar, cliqueu damunt d’aquest enllaç.
4t a la Biblio de Pomar Llegeix més »
Aquí teniu les fotos de la visita de 4t als Geganters de Badalona i al Diables de Badalona, Bèsties de Foc: https://photos.app.goo.gl/E5nCQX3xuYMYE2bU7
Gegants i diables 4t Llegeix més »
Els nens i nenes han fet manualitats amb el lema: “Bocins de primavera”. Que xules han quedat!
Primavera a Cicle Inicial Llegeix més »