Hort de 4t
Els nois i noies de 4t treballen el seu hort amb molta dedicació i cura. Mireu-ne les fotos!
Els nois i noies de 4t treballen el seu hort amb molta dedicació i cura. Mireu-ne les fotos!
A segon hem acabat el petit detall per recollir diners per a la Marató de TV3. Ha quedat molt bonic!
2n amb la Marató Llegeix més »
Els nois i noies de quart han jugat a Spiribol. Ha estat molt divertit. Mireu les fotos!
Els nens i nenes de tercer hem practicat Spiribol, el nou esport de moda!. Mireu les fotos!
Els nens i nenes de tercer hem anat d’excursió a la masia de Can Déu. Mireu les fotos!
Tercer a Can Déu Llegeix més »
Els nens i les nenes de tercer han anat a visitar el Jardí Botànic de Barcelona. Mireu les fotos!
Tercer al Botànic Llegeix més »
Els nois i noies de 5è cuiden l’hotel d’insectes de l’escola, i tot l’alumnat el visita per conèixer-lo. És molt interessant!
Hotel d’insectes Llegeix més »
5è hem fet la sortida al Torrent de les Bruixes ajornada el curs passat per la Covid19. Mireu les fotos!
5è al Torrent de les Bruixes Llegeix més »
Les nenes i els nens de P3 treballen amb moltes ganes, gens espantats per la Covd19. Mireu les fotos!
P3 treballa amb ganes! Llegeix més »