Spiribol Espriu Carner
Aquí teniu les fotos de la jornada d’Spiribol que es va fer a l’escola amb la participació d’alumnat de l’Espriu i el Carner. Solidària, esportiva i divertida!
Spiribol Espriu Carner Llegeix més »
Aquí teniu les fotos de la jornada d’Spiribol que es va fer a l’escola amb la participació d’alumnat de l’Espriu i el Carner. Solidària, esportiva i divertida!
Spiribol Espriu Carner Llegeix més »
Els nois i noies de 6è vam anar a visitar la deixalleria. Una experiència molt interessant!
Els nens i les nenes de P4 i P5 hem anat a Can Montcau, a veure el bosc, fer panellets i celebrar la Castanyada. Ens ho vam passar molt bé!
P4 i P5 a Can Montcau Llegeix més »
Els nens i les nenes de tercer hem anat a la Masia de Can Deu a veure com cultiven la terra i els animals. Super xulo!
Tercer a Can Deu Llegeix més »
Els nens i les nenes de primer hem anat a l’Aquàrium de Barcelona. Ha estat fantàstic!
Primer a l’Aquàrium Llegeix més »
Els nens i les nenes de Cicle Inicial hem celebrat la Castanyada. Ens ho hem passat molt bé!
Castanyada Cicle Inicial Llegeix més »
Ja tenim TOTES les fotos de les colònies de tardor de 6è. Gaudiu-ne molt!!!
Colònies tardor 6è Llegeix més »
Els nens i les nenes de P5 hem anat a una fruiteria a veure fruites de tardor. Les hem comprat i les hem tastat… que bones!!!
P5: fruites i tastet de tardor Llegeix més »
Els nens i les nenes de quart vam rebre la visita de la Mercè, mestra jubilada de l’escola, que ens ensenyà els vestits dels Diables de Badalona.
Els nens i les nenes de 4t hem anat a visitar el cau dels Gegants de Badalona. Ha estat molt interessant!
4t visita els gegants Llegeix més »