Marató Tv3 a l’escola
A l’escola hem fet unes boniques xapes per recaptar diners per a la Marató de TV3!
Marató Tv3 a l’escola Llegeix més »
A l’escola hem fet unes boniques xapes per recaptar diners per a la Marató de TV3!
Marató Tv3 a l’escola Llegeix més »
Els nens i nenes de 3r hem anat al Jardí Botànic. Ha estat molt interessant!
3r al Jardí Botànic Llegeix més »
Els nois i noies de 6è ens ofereixen aquest meravellós llibre d’històries il·lustrat: Contes lliures de 6è
Contes lliures de 6è Llegeix més »
La guàrdia urbana de Badalona ha vingut a l’escola per fer un curs d’educació vial a 2n, 4t i 6è. Mireu les fotos!
La Guàrdia Urbana al cole Llegeix més »
Les nenes i nens de quart van anar a la biblioteca de Pomar. Ens van explicar tots els secrets!
4t a la biblioteca de Pomar Llegeix més »
Aquest any hem pogut tornar a fer l’apadrinament lector entre primer i sisè. És una experiència molt maca!
Apadrinament 1r amb 6è Llegeix més »
Mireu les fotos de la Castanyada a Educació Infantil. N’hi ha un munt! Hem esperat a tenir-les totes…
Castanyada Infantil Llegeix més »
Per celebrar el dia de la música, Santa Cecília, pares, mares i alumnes de l’escola ens han ofert un tastet musical. Ha estat màgic!
Santa Cecília 2021 Llegeix més »
L’AMPA de l’escola organitza amb Àmbit d’Escola un casal durant les vacances de Nadal. Info: Informacio_families_Casal_Hivern_Badalona
L’escola té tres representants al Consell dels Infants de Badalona: Aina, Queralt i Pau. Aquí podeu veure’ls en la darrera reunió del plenari.
Consell dels Infants Llegeix més »