INICI DE CURS 2019

El passat 12 de setembre vam iniciar el nou curs 19-20!

El dimecres 18 de setembre, vam fer la presentació al pati de tots els grups classe i mestres, i vam donar la benvinguda al nou alumnat i mestres que s’han incorporat a la nostra escola. Ho vam celebrar ballant una dansa conjunta al pati.

A les 8 del vespre va tocar la presentació a les famílies. La nova direcció del centre, la Laura Tricaz, va explicar els trets d’identitat del nostre projecte d’escola i va presentar l’equip educatiu que enguany desenvoluparà aquest projecte que s’anirà concretant més explícitament a les reunions de classe.

Seguidament es va fer l’assemblea anual d’AMPA on es va remarcar el canvi general que hi ha hagut de membres de la junta, els quals s’estan posant al dia perquè tota la gestió de les diverses comissions que hi ha, funcioni. L’actual presidenta, la Mireia Romeu, va explicar com s’organitza aquesta junta, quines funcions té l’ampa a l’escola i quins serveis ofereixen. A més a més, es van aprovar les quotes d’AMPA i de serveis per al curs 19-20. Un dels temes destacats va ser el de la necessitat de fer una hora postlectiva de 12 a 1 durant el temps de migdia que actualment té una durada de 3 hores. Un tema que fa 2 anys es va tractar en assemblea i consell escolar i que va quedar en espera del nou decret de menjador que segueix paralitzat. És un tema que, per tant, queda pendent de segui-se considerant.

La reunió va finalitzar a les 9 del vespre amb una assistència d’unes 50 famílies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *