“COMPTA AMB MI”

El temps a l’escola passa ràpid, massa. Quan te n’adones, ha passat un curs, dos, tres… i aquell infant de P3 Patufet ja és alumne de 6è Xaloc, a punt de fer el pas cap a la secundària.

A l’escola, l’equip educatiu i les famílies també creixem. L’escola ens uneix i ens fa créixer com a persones i com a comunitat, amb un objectiu: educar els infants de l’escola. Tots eduquem, cadascú des de la seva vessant, però tots eduquem. Des d’aquí, no ens cansarem mai d’expressar la necessària complicitat que cal entre tots. És important col·laborar, implicar-se… però sobretot és important la complicitat per sentir que som aquí i anem de la mà.

Del 2010 al 2019, la Cristina, el Josep Maria i el Fernando hem format equip directiu i hem volgut treballar colze a colze amb l’equip educatiu però també amb la comunitat. Han estat moltes hores dedicades a:  pensar, organitzar, planificar, parlar, actuar, equivocar-se, reflexionar, encertar, caure i aixecar-se, aprendre, ensenyar, tornar a aprendre, compartir, créixer i, en essència, gaudir i viure l’educació.  Ara fem un pas al costat i us volem encoratjar a seguir compartint el projecte d’escola amb el nou equip directiu, amb la Laura Tricaz al capdavant. Per part nostra, és un pas al costat per seguir creixent i  seguir anant de la mà.

Volem aprofitar aquestes línies per agrair-vos la confiança, el recolzament, la tasca compartida i , per què no dir-ho també, l’estima que hem sentit durant aquests 9 cursos per part de tota la comunitat educativa de l’Escola Montsant. Com diu la cançó de Txarango: compta amb mi…

Cristina, Josep M. i Fernando

Equip directiu del 2010 al 2019

(Text extret de la revista Portaveu 172 d’aquest mes de juny).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *