Catalunya Clean Up Challenge

Benvolgudes famílies,

A través d’una família de l’Escola, ens ha arribat la informació sobre aquesta iniciativa per millorar els nostres entorns naturals. Hem decidit sumar-nos-hi!! tot i que sabem que moltes famílies ja hi participeu!!!

A partir del gener us arribarà més informació sobre el repte que ens plantegem com a escola, mentrestant us deixem la informació necessària perquè us baixeu l’aplicació i comenceu a provar.

Gràcies!

1. Què és el Catalunya CleanUp Challenge?

El Catalunya CleanUp Challenge és una iniciativa de neteja col·lectiva que introdueix l’ús de la tecnologia (App Litterati, present en més de 160 països) per fer-ho més divertit (ideal per fer-ho amb nens) però també per facilitar que es puguin prendre accions a partir de l’anàlisi de les dades.

El concepte és molt senzill: es tracta de fer una fotografia de cada peça de brossa abans de recollir-la. L’App automàticament la geolocalitza i després, un cop pujada al núvol, simplement cal etiquetar cada imatge (és a dir, dir-li quin tipus d’objecte és, el material i quan tingui sentit, la marca).

Descarregar-se l’App i participar és completament gratuït. Es pot participar de forma anònima (sense registrar-se) o registrant-se (simplement amb nom, cognom i un email). Registrar-se té alguns avantages però això són detalls dels que podem parlar més endavant en cas de que tingueu interès.

Descarrega’t  el tutorial de l’ App: Litterati_OB_Catalunya Bilingual ENG-CAT (1) (1)

Els impulsors són particulars  que actuen sense cap mena d’interès econòmic, comercial o polític.  Això ho hem verificat perquè un d’ells és pare de la nostra escola!!!

Per on seguir el projecte:

Facebook: https://www.facebook.com/groups/2856707021241464

Instagram: https://www.instagram.com/catalunyacleanupchallenge/

LinkedIn: linkedin.com/in/robertgarciapano

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *