INICI 2n TRIMESTRE

Esperem que estigueu tots bé i que hagueu gaudit d’ua bona entrada d’any. Ens posem en contacte amb vosaltres per tal de comunicar-vos una sèrie d’informacions i recordatoris relatius a l’inici del 2n trimestre el dilluns, 11 de gener.

-Certificats de desplaçament: Dins de les mesures vigents de la Generalitat de Catalunya hi ha el confinament municipal per a tots els dies de la setmana fins, actualment, el 17 de gener. Així doncs, us recordem que totes les famílies que us desplaceu des de fora d’Abrera haureu de dur el certificat de desplaçament que podeu generar a través de ConfinApp.

-Ventilació: La ventilació de les aules és important per la regeneració de l’aire com a mesura de prevenció. Tenint en compte les baixes temperatures previstes per a les properes setmanes, us recordem de la importància de dur roba d’àbric en diferents capes que facilitin l’ajust de la temperatura de cada un dels alumnes.

-Cribatges massius al personal de l’escola: El Departament de Salut i Educació van anunciar la realització d’automostres PCR a tots els professionals dels centres educatius. En el nostre cas, l’automostra voluntària es farà el proper dilluns, 11 de gener.

-Comunicació PCR i casos positus: Us demanem, tal i com ja heu fet durant el 1r trimestre, que en el cas que estigueu pendents d’una PCR, estigueu confinats, …. ho comuniqueu a l’escola per tal de fer un seguiment i registrar-ho al Traçacovid. També us recordem que, en el cas que un convivent estigui pendent de PCR, heu estat contacte amb un positiu i/o es presenti possible simptomatologia compatible amb el COVID-19, ens aviseu i no porteu al vostre fill/a a l’escola i seguiu les recomanacions que es van donar a inici de curs i al llarg del 1r trimestre.

-Entrades i sortides: A partir de dilluns reprenem l’activitat lectiva i és molt important mantenir de forma estricta la distribució i horari de les entrades i sortides per tal d’evitar aglomeracions als diferents accessos. També us recordem que només pot accedir al recinte de la comunitat de petits i mitjans un adult a recollir a cada alumne/a.

-Mascaretes: Us recordem que l’ús de la mascareta és obligatori en els alumnes d’Ed.Primària i que és molt important que sempre portin una mascareta de recanvi per si se’ls trenca, embruta,… al llarg del dia.

Esperem que acabeu de gaudir del diumentge amb molta prudència i que dilluns ens puguem retrobar a les aules per iniciar un nou trimestre. Continuarem treballant i posarem tots els esforços possibles per continuar fent de l’escola un espai el màxim segur i compartir-lo el dia a dia amb l’alumnat.

Cordialment,

L’escola