XOCOLATADA SOLIDÀRIA

Estem molt il·lusionades en informar-vos que farem una XOCOLATADA SOLIDÀRIA el divendres 22 de Març a les 16.30h. Amb aquesta xocolatada donem el tret de sortida a l’Agermanament entre la nostra escola i l’escola Soldevila de Lima (Perú).

La xocolata amb melindros valdrà 2 € i els diners recaptats seran destinats directament  a l’escola Soldevila a través de la fundació Iquànima. Us agrairem que intenteu portar monedes o el preu just per tal de facilitar-nos la venda de tickets.

Aquest agermanament és una herència que ens deixa el treball del projecte d’escola del curs passat UBUNTU. Els nens i nenes de primer es van agermanar amb els nens i nenes de l’escola Soldevila. Van intercanviar cartes i vídeos i van organitzar accions solidàries per  recollir  diners per tal d’ajudar-los.

L’ intercanvi va ser  tan ric i motivador que anirem passant el llegat Ubuntu d’any en any fent així oficial l’agermanament entre les dues escoles.

VENIU A GAUDIR DE LA XOCOLATA I D’ALGUNES SORPRESES!

FEM ESCOLA, FEM UBUNTU “Jo sóc perquè nosaltres som.”

TRANSFORMACIÓ DE L’AULA VIVA EN AULA DE CIÈNCIA

Un petit tast de la transformació que ha tingut l’aula de ciència gràcies al treball dels equips de científics i científiques de 3r. Cada un dels equips ha deixat la seva petjada a l’aula creant diferents micro espais. La nostra aula viva està més viva que mai.

CELEBREM LA CASTANYADA A L’ESCOLA

Sol de tardor, fulles seques, castanyes i música! Hem celebrat La Castanyada i hem gaudit d’un dia ben diferent i festiu en què l’escola s’ha omplert de colors de tardor, de castanyers i castanyeres (grans i petits), de castanyes, de música i danses…i amb la gran col.laboració de l’AFA de l’escola, les famílies i la Maria Castanyera.

La Castanyada és la primera de les Festes i Tradicions que celebrem al llarg del curs a l’escola. La celebració d’aquestes festes tradicionals catalanes ens permet descobrir-les, parlar-ne i treballar-les amb l’alumnat.

VOTA ALS PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS!

Avui dilluns, 18 de setembre comencen les votacions pels pressupostos participatius d’Abrera i l’AFA de la nostra escola participa amb dos objectius:

• Millorar el pati i convertir-lo en un espai verd, amb natura i propostes de joc per a totes les edats. Un espai obert a tothom!
  • Ampliar els espais amb ombra, molt necessaris per poder gaudir del pati quan fa calor.

Per participar heu d’entrar al web de l’Ajuntament i votar la PROPOSTA 10! Així podrem crear el pulmó verd que tant desitgem al nostre pati.