LA NOSTRA ESCOLA

QUI SOM

L’escola Ernest Lluch és un centre públic de doble línia que imparteix les etapes d’Educació Infantil i Primària des del curs 2005-2006.

TRETS D’IDENTITAT

L’escola té com a objectiu prioirtari la formació integral de la persona fonmanetada en el desenvolupament de la seva capacitat de raonament i en l’educació en els valors, i actituds de respecte, llibertat, solidaritat, cooperació, tolerància i integració. És per això que a més els continguts pròpiament escolars potència els hàbits de conducta que afavoreixen el diàleg, la convivència i el respecte als altres per tal d’esdevenir homes i dones responsables i amb igualtat de drets.

LÍNIA METODOLÒGICA

En el procés d’ensenyament-aprenentatge és prioritari que els alumnes construeixin els seus coneixements a partir de les experiències personals.
El mètode de treball es basa en l’observació i la deducció. Les sortides i visites s’utilitzen com a font d’informació per l’estudi i coneixement de la realitat. Fomentem, també, el coneixement i respecte del nostre medi natural més propers amb sortides per l’entorn de la nostra localitat.

Es valora l’adquisició de tècniques i procediments de treball, l’adquisició de continguts i coneixements bàsics i les actituds positives envers el treball i l’estudi.

El treball compartit i ien petit grup s’utilitza perqùe els i les alumnes aprenguin a compartir opinions, prendre decisions, conjuntes i es responsabilitzin davant l’esforç individual i col.lectiu.

A través de l’acció tutoria i del reforç donem atenció individualitzada als nostres alumnes.