DES DE L’ESCOLA US DESITGEM BONES FESTES!

Bones festes de part de tota l’escola a tots els que heu fet possible l’impossible!
En breu deixarem enrere el 2020, un any atípic i en el qual ens ha tocat aprendre a reinventar-nos, a conviure amb la incertesa,… i a valorar la importància d’agrair l’esforç i responsabilitat de totes i totes. Hem passat dies i setmanes molt dificils però ha estat també una experiència increïble poder veure com aquesta adversitat ens ha unit més com escola! Tot i que ara no ens podem veure la cara al descobert, sabem que darrere de cada mascareta hi ha el major dels somriure al poder tornar a l’escola cada dia. Som perquè hi siguin i continuarem endavant en el 2021!
Salut,
L’ESCOLA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *