CONFINAMENT DE GRUPS-CLASSE

Iniciem el 2n trimestre amb un context sanitari complicat. La primera setmana de retorn a l’escola la vam finalitzar amb un total de 4 casos positius que ens han obligat a confinar els grups de P3A, 3rB i 5èA. Aquests grups han començat el confinament i les videotrobades amb els mestres segons el pla establert.

En tot moment, l’escola actua en coordinació amb les autoritats sanitàries i d’acord amb les seves directrius tal i com estableixen els protocols del Departament de Salut i d’Educació.  En aquest sentit, són l’ABS Abrera i el servei epidemiològic, si escau, els encarregats d’estudiar cada cas i determinar les actuacions i la Direcció està en contacte permanent amb ells per tal d’aplicar les directrius rebudes tant pel que fa a les PCR com als confinaments de grup.

Per tal d’identificar els casos de forma més ràpida i iniciar les actuacions necessàries de forma immediata, si detecteu un cas positiu fora de l’horari lectiu, envieu un dinantia a l’Administrador o un correu a l’escola.

També us demanem màxima rigurositat en complir les quarentenes i, davant de qualsevol símptoma i/o contacte amb positius per COVID-19 i/o possibles positius que estan a l’espera de resultats, no porteu al vostre fill/a a l’escola i, si és necessari, truqueu a l’ABS Abrera.

Agraïm la vostra col.laboració. Aquests dies estan sent molt complicats, cuideu-vos!