Fem teatre a 6è: La meva família

El passat dimarts 30 de maig de 2017, a les 15:30 h., varem estrenar l’obra de teatre de  6è. “La meva família”. Ens podeu seguir veient el nostre vídeo.

Sinopsi: és un espectacle de creació col·lectiva que neix dels monòlegs escrits i interpretats pels i les alumnes de sisè envers les coses que els hi agraden i  les que millorarien de les seves famílies.  Una obra còmica i tendra que pretén emfatitzar la diversitat, el valor i l’estima cap un pilar tan fonamental del nostre desenvolupament com és la família.

Direcció Yago Morera
Actors Joan Antonio Angustia, Aleena ARfan, Pol Asante, Alex Avilés, Karla Banegas, Michelle Bolea, Dina Bourkhis, Francisco Campos, FAris Chaouine, Chandra Escalante, Adam Haidour, Adnane Khalifa, Melanie Peralta, Csarvin Pregillana, Andy Vasquez.
Vestuari i atrezzo Alumnes de Sisè