FEM UN CURTMETRATGE

Un any més l’alumnat de sisè de l’escola ha participat en el projecte d’elaboració de curtmetratges impulsat per la productora Teleduca amb la col·laboració del CRP de Sant Andreu. Aquest curs la temàtica escollida com a punt de partida de totes les cintes ha estat la diversitat. Les i els alumnes han dut a terme […]

FEM UN CURTMETRATGE Llegeix més »

Diada de Sant Jordi a Cicle Superior

El passat divendres 21 d’abril vam celebrar Sant Jordi a l’escola. Els alumnes de cicle superior van poder gaudir de la xerrada de l’Eva Palomar, il·lustradora i autora, entre d’altres del llibre il·lustrat Lupe. Amb ella van descobrir com es realitza el procés creatiu de les il·lustracions d’un conte i com funciona el mercat literari.

Diada de Sant Jordi a Cicle Superior Llegeix més »

Espai Experilab

Com a cloenda d’un dels espais de Cicle Superior, el d’EXPERILAB, aquí us deixem un vídeo recopilatori del que han estat treballant les i els nostres alumnes. Com a científiques i científics han estat aprenent sobre la matèria mentre experimentaven, aplicant i comprovant aprenentatges i emprant processos innovadors que despertaven i promovien la seva curiositat.

Espai Experilab Llegeix més »

Caramelles 2023

Aquest passat divendres la Coral d’El Sagrer va oferir un petit concert a infantil i també la tradicional cançó de Caramelles d’El Sagrer; la va compondre i escriure fa uns quants anys en Pere Padró, expare de l’escola i membre de la coral. Després va interpretar, conjuntament amb la Coral Veus de la Sagrera i

Caramelles 2023 Llegeix més »

Taller “Energeia”

El passat divendres els de cicle superior vam tancar el trimestre assistint al taller “Energeia” del MNATEC de Terrassa, on vam poder recordar i experimentar els diferents tipus d’energia que existeixen. Hi vam anar amb tren i vam passar un dia ben agradable esmorzant i dinant al parc de Sant Jordi, on vam poder gaudir

Taller “Energeia” Llegeix més »

Concert de primavera 2023

Enguany hem pogut recuperar el Concert de primavera presencialment. És un concert que es fa bianualment per potenciar la interpretació i l’audició de música entre els alumnes de l’escola. Hi poden participar els alumnes de CM i CS que ho desitgin, que preparin alguna peça de qualitat, sols o en petit grup, i siguin seleccionats entre els candidats que es

Concert de primavera 2023 Llegeix més »

ECOSISTEMES DEL RIU BESÓS

Els alumnes de cicle superior, com a cloenda d’un dels espais, el d’Hiperconnexions, van fer una sortida al riu Besós per veure “in situ” els continguts apresos durant les sis sessions de l’espai: els ecosistemes. Aquesta sortida es va fer amb el suport de l’Aula Mediambiental del Districte de Sant Andreu. La sortida ens va

ECOSISTEMES DEL RIU BESÓS Llegeix més »

PRENEM PARTIT!

Aquest segon trimestre l’alumnat de sisè ha intentat conèixer una mica millor l’organització política del nostre país. És per aquest motiu que hem recreat unes eleccions a l’escola. L’alumnat s’ha organitzat en 8 partits polítics diferents, els hi han posat nom, han consensuat les seves propostes, han dissenyat els seus propis logos i cartells electorals

PRENEM PARTIT! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut