Campanya idCAT mòbil (necessari per a preinscripció i sol·licitud d’ajuts de menjador i transport)

En l’actualitat les gestions electròniques amb l’administració pública cada dia són més habituals i la situació de pandèmia està essent clau per accelerar aquest procés.

Per aquest motiu, el Consell Comarcal posa en marxa la Campanya idCat Mòbil. Les famílies que hagin de sol·licitar beques de menjador i transport escolar pel curs 2021-2022 ho hauran de fer a través de certificat digital o idCAT Mòbil. També serà necessari per als tràmits de preinscripció escolar.

En aquesta campanya alguns agents digitals informaran i ajudaran, telefònicament, a la ciutadania a obtenir l’idCAT mòbil, des del 22 de febrer fins el 26 de març de 2021.

Us adjuntem les infografies on s’explica tot el procés. També podeu trobar aquesta informació a la pàgina web del Consell Comarcal del Gironès.

Feu clic a les imatges.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *