Salut

Medicaments

Tant a l’escola com al menjador NO s’administrarà cap medicament. Per poder administrar qualsevol medicament cal portar el justificant i acompanyar-lo de la recepta mèdica. Posteriorment s’haurà d’emplenar el paper que les famílies autoritzen als mestres i personal del centre a administrar el medicament.

autoritzacio-medicaments

Al·lèrgies i intoleràncies

Si algun alumne presenta algun tipus d’intolerància i/o al·lèrgia és responsabilitat de les famílies comunicar-ho al centre, així com també, entregar una còpia del justificant mèdic pertinent.

Tractaments de polls

Cal que, des de casa, reviseu el cap dels vostres fills/es periòdicament. En cas que trobeu polls, cal avisar immediatament al centre i deixar el nen/a a casa fent el tractament per tal d’evitar contagis.

Quan ja hi hagi el cap net d’infecció, l’alumnat pot tornar al centre.

Si, des de l’escola, detectem algun cas de polls, avisarem a la família. En cas que no es porti a terme cap tractament per a la desinfecció, enviarem el nen/a a casa.

Tractament Polls