Biblioteca “El Bosc de les fades”

Des de fa uns quants anys, la Biblioteca “El bosc de les fades” forma part de la vida de l’escola.  S’ha anat adequant i actualitzant l’espai i material mitjançant la participació en diferents projectes.  A més, s’ha integrat el projecte de la biblioteca escolar en el currículum dels diferents nivells.

Volem que la biblioteca sigui un dels eixos principals de l’escola.  Des del curs 2016-17 participem dins el programa “Activa la teva Biblioteca” de l’Ajuntament de Girona.

Des de la Biblioteca es fomenten els 3 eixos en els que es basen les línies d’actuació de l’Impuls de la lectura:

• Saber llegir: aprenentatge de la lectura i d’estratègies lectores.
  • Llegir per aprendre: la lectura com a eina de cerca d’informació i d’aprenentatge des de totes les àrees del currículum.
  • Gust per llegir: promoció de l’hàbit lector.
    • Préstec de llibres
    • Bibliopati
    • Maleta Viatgera
    • Recomanacions de llibres