ACOLLIDA MATINAL

El Servei Bon dia, és un servei que ofereix l’AFA a totes aquelles famílies que per conciliació familiar o per altre motius no puguin acompanyar els seus fills i filles a l’escola a les 09.00 h del matí.

No oferim un servei de guarderia sinó que volem que sigui un espai lúdic i educatiu i on els nens puguin compartir, jugar i relacionar-se d’una manera agradable i relaxada.

Aquest servei està operatiu a l’escola a partir de les 8:00 h del matí i fins a les 09.00 h. Durant aquesta estona, jugaran i realitzaran diverses activitats fins el moment d’entrar a l’aula. Els nens d’infantils se’ls acompanyarà fins la seva classe i els de primària se’ls deixarà a la fila per pujar a l’aula corresponent.

Per usar aquest servei caldrà fer la inscripció al següent FORMULARI indicant el nom del nen/a i les dades necessaries per fer la inscripció.

Hi ha dos modalitats en el servei:

• Servei d’acollida fixe: orientat a aquelles famílies que necessiten el servei cada dia i es fa el pagament menual.
  • Servei d’acollida eventual: orientat a aquelles famílies que necessiten el servei de forma puntual o ocasional. Caldrà fer inscripció el primer dia que s’usi el servei i informar al monitor d’acollida quan deixeu el nen al matí. Podeu omplir el formulari el mateix dia que es quedi el nen.

Inici del servei: el primer dia d’escola.

Preus i  forma de pagament:

ALUMNE FIX. (Preu 25 €) (10% de descompte en el 2n germà)
ALUMNE ESPORÀDIC. Preu 3€ dia