MATERIAL ESCOLAR 2019-20

Benvolgudes famílies
Ja teniu disponible el Material Escolar del curs 2019-20 dels vostres fills/es.
Us recordem que els els podeu anar a encarregar a la Llibreria S&A c/Orient 51.
Les famílies que ja vau encarregar els llibres el mes de juny els podreu passar a buscar a l’escola… Llegeix més»

CALENDARI CURS 2019-20

Benvolgudes famílies
Ja teniu disponible el calendari del curs 2019-20 dels vostres fills/es.
L’equip directiu estarem fins el 21 de juliol i tornarem amb vosaltres un altre cop l’última setmana d’agost.
Us recordem que els llibres els podeu anar a encarregar a la Llibreria S&A c/Orient… Llegeix més»

BONES VACANCES

Benvolgudes Famílies,
El curs 2018-2019 ha acabat. Amb el desig que les vacances d’estiu siguin molt profitoses, us recomanem que gaudiu del temps de lleure en família: jugueu, viatgeu, visiteu la família i, sobretot, llegiu en bona companyia. Les classes del proper curs començaran el… Llegeix més»

FESTIVALOT

Els nens i nenes de 3r hem participat al Festivalot cantant amb les Macedònia. A classe de música havíem preparat dues cançons, El meu abric i Estic contenta! Uns dies abans del concert va venir la Noa (kiwi) i en Dani (poma) per conèixer’ns i… Llegeix més»

CANTATA

Els alumnes de 5è hem participat a l’activitat “Tots junts a cantar” a l’Auditori de Girona amb moltes escoles de Girona. En total, més de 1000 alumnes repartits en quatre torns per interpretar la cantata “Animalari”, amb text d’Enric Larreula i música d’Albert Gumí.
Estem molt… Llegeix més»

TEMPS DE FLORS

Benvolgudes famílies
Els alumnes de l’Escola Josep Dalmau Carles com cada any han participat a Girona Temps de

Flors en l’exposició que fan les escoles al Carrer Nou.
Aquest any la temàtica gira en torn a El Parc dels Nens i cada escola ha fet una composició amb
 un… Llegeix més»

INSCRIPCIONS CASAL D’ESTIU

Benvolgudes famílies,
Ja ha sortit el Programa d’Activitats d’estiu per a infants i joves 2019.
El període de preinscripció és del 29 d’abril al 8 de maig de 2019
A l’escola disposarem de dues persones que us ajudaran a fer les inscripcions dels vostres fills a les activitats… Llegeix més»

BEQUES MENJADOR CURS 2019-20

Benvolgudes famílies,

• El període per a demanar ajut individual de menjador escolar per a necessitats socioeconòmiques pel curs 2019-2020 serà: del 24 d’abril al 17 de maig de 2019.
  • L’alumnat de P3 que no tenen germans al centre educatiu o bé l’alumnat que no va presentar sol·licitud durantL’alumnat… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ 2019-20

Benvolgudes famílies
El proper divendres 29 de març de 2019 comença la Preinscripció pel curs 2019-20 a l’Escola Josep Dal

mau Carles. Per poder fer la preinscripció podeu venir de dilluns a divendres de 9:00h a 10:30h i els dimarts i divendres de 15:00h a 16:30h.
A continuació… Llegeix més»

JORNADA DE PORTES OBERTES

Benvolgues famílies
El proper divendres 22 de març de 2019 a les 15:00h a l’Escola Josep Dalmau Carles farem la Jornada de Portes Obertes on us ensenyarem el projecte d’Espais d’Aprenentatge pels nostres infants.
Us esperem!

SETMANA CULTURAL 2019

Durant la setmana del 25 al 28 de febrer l’alumnat d’Educació Infantil i durant la setmana de l’5 al 8 de març a Educació Primària hem celebrat la setmana cultural LA DESCOBERTA DE L’UNIVERS. Hem realitzat diferents tallers, excursions i activitats molt interessants.
A Educació Infantil… Llegeix més»

VAGA GENERAL

Benvolgudes famílies,
Davant la convocatòria de vaga general d’aquest dijous 21 de febrer, us volem comunicar que, en ús dels nostres drets com a treballadors i treballadores, a la nostra escola hi haurà un seguiment important de la vaga que impedirà dur a terme l’activitat lectiva… Llegeix més»

INICI 2n TRIMESTRE

Benvolgudes famílies
Us informem que demà dimarts dia 8 de gener de 2019 tornem a l’escola. L’horari serà el mateix de sempre de 9:00h a 12:30h i de 15:00h a 16:30h.
Els alumnes que fan SEP els dilluns i els dimecres de 12:30h a 13:00h no començaran… Llegeix més»

BONES FESTES

Des de l’Escola Josep Dalmau Carles us volem dessitjar unes Bones Festes i Bon any 2019 a totes les famílies i a totes les persones que en part ens ajudeu en l’educació dels nostres infants.
Us deixem l’enllaç al Festival de Nadal que van fer… Llegeix més»

VISITA DELS PATGES

El passat dimecres 19 de desembre va passar una cosa…Molt emocionant!
Van arribar els patges!!
Els nens/es de primer de Primària i d’Infantil ens vam reunir a l’aula de teatre i vam tenir una sorpresa molt agradable!  Els hi vam cantar la cançó dels 3 reis i… Llegeix més»

TALLER D’ESTUDI AMB FAMÍLIES

Voleu ajudar als vostres fills/es amb els estudis?
Us oferim un espai tots els dimecres de 15:00h a 17:30h on amb l’ajuda d’una educadora podreu ajudar als vostres fills/es.
El taller és gratuït i està dirigit a alumnes de 1r a 4t de Primària.
Reunió informativa:… Llegeix més»

RESULTATS ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Durant aquest mes de novembre a l’Escola Josep Dalmau Carles s’ha celebrat les eleccions al Consell Escolar del centre. El passat dimarts 27 de novembre es van ser les votacions del sector mestres, i el dijous 29 de novembre el sector famílies. Un cop acabades… Llegeix més»

MULTIESPORT

Durant el mes de novembre hem estrenat una nova Activitat Extraescolar dirigida als alumnes de 5è i 6è de Primària que es diu Multiesport.
Aquesta activitats està subvencionada pel Pla Català de l’Esport. Un dels principals objectius és potenciar la realització de l’activitat física en els… Llegeix més»

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Amb la publicació de la Resolució ENS/2172/2016, de 13 de setembre (DOGC 28.09.16), per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics, el Departament ha iniciat el procés bianual… Llegeix més»