JUGUEM!

Els nens i nenes han jugat al pati amb una mica d’aigua i diferents estris. … Llegeix més»

ESTAT DE L’AIGUA

Els alumnes d’educació infantil han treballat l’estat líquid i el sòlid de l’aigua. Han pintat amb els glaçons.… Llegeix més»

LA VELLA QUARESMA

S’ha acabat la gresca! La Vella Quaresma ens ha vingut a visitar i cada divendres a la tarda li haurem de treure una cama.… Llegeix més»

TEATRE: UN SAC D’EMOCIONS

El dimecres 13 de gener ens va visitar la Bleda a les classes de primer. Ens va fer una representació teatral a través de les emocions que havíem treballat prèviament a l’aula. Aquí teniu les fotos!
Llegeix més»

ENS VISITA EL DETECTIU HOPPER

El divendres de la setmana passada els alumnes de cinquè vam rebre una visita inesperada… El detectiu Hopper! Va venir a complir una missió i ens va explicar el famós secret de la felicitat. Ara nosaltres ja el sabem, i vosaltres el coneixeu?

Protegit: BON ESTIU!

El contingut està protegit amb contrasenya. Per veure’l, introduïu la contrasenya a continuació: