DIA DE L’EDUACIÓ FÍSICA

La setmana del 24 al 28 d’abril els/les alumnes de Cicle Superior hem participat en el DEFC (Dia de l’Educació Física al carrer). Aquesta activitat ha estat promoguda pel Consell d’Infants de la ciutat de Girona, en el qual la nostra escola hi està representada per dos alumnes de 5è i 6è.

A Catalunya hi participen 351 centres i 55917 alumnes. El DEFC promou i vol fer visible l’educació física al carrer ja que és una eina fonamental per al desenvolupament integral i integrador dels nostres infants que reporta beneficis físics, psíquics i socials. També és un mitjà idoni per fomentar estils de vida actius i saludables per trencar els elevats índexs de sedentarisme i obesitat.

Tot seguit teniu un vídeo amb un recull d’imatges

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *