Agraïment a l’Ajuntament de Girona pel seu suport a la nostra escola

Des de l’escola, volem expressar el nostre sincer agraïment a l’Ajuntament de Girona pel seu suport i per la concessió de diverses subvencions aquest curs de les quals s’ha beneficiat el nostre centre.
Aquestes ajudes econòmiques han estat claus per poder tirar endavant projectes molt il·lusionants… Llegeix més»


Comentaris recents