Setmana pel clima

Benvolguts i benvolgudes cossetans i cossetanes,

La classe de 5è estem treballant la setmana del clima i ens agradaria proposar activitats a l’escola sobre el “CANVI CLIMÀTIC I EL MEDI AMBIENT”.

Hem pensat que podem fer petites accions o activitats per conscienciar-nos del problema del canvi climàtic, és per això que us fem una sèrie de propostes perquè les podem fer i així millorar les nostres accions i el nostre planeta.

Hi ha una activitat per dia que podem fer entre totes i una divendres que com a  final, farem una parada i  l’alumnat de 5è us llegirà un  text que farem sobre el “canvi climàtic”.

ACTIVITATS PER LA SETMANA DEL CLIMA

DIMARTS 24: Només utilitzar paper reutilitzat, no fer fotocopies.

DIMECRES 25: dia de 0 emissions. Utilitzar el transport públic, la bicicleta, el patinet o veniu caminant a l’escola.

DIJOUS 26: dia sense electricitat. No fem servir els ordinadors i les tablets.

DIVENDRES 27: porteu l’esmorzar amb un “tupper” i sense paper d’alumini ni plàstic i ampolles d’aigua de vidre o de metall.

ACTIVITAT DIVENDRES: Aturada pel clima

El divendres de 10:10h. a 10:30h. a l’entrada de l’Escola.

Salutacions

La classe de 5è