CANTADA DE NADALES

Benvolgudes famílies, aquí us deixem el video de la magnífica cantada de nadales que vàrem fer el passat 20 de desembre a l’escola. Que passeu unes bones festes.

BIBLIOCINEMA, ANIMEU-VOS!!

PRIMERA SESSIÓ DE BIBLIOCINEMA D’AQUEST CURS!
L’AFA, i Comissió de mestres de Biblioteca de l’Escola, us volem convidar a la primera sessió de “Bibliocinema” d’aquest curs.
Es tracta d’una activitat gratuïta i oberta a tota la comunitat educativa de l’Escola però d’aforament limitat!
En aquest… Llegeix més»

Xerrada pedagògica

El divendres passat vàrem passar una bona estona escoltant i compartint reflexions al voltant de les tecnoaddiccions i de la relació que tenim, infants i adults, amb les pantalles. Gràcies a la Marta Espelt i a la presència de totes les persones assistents, ens vam poder endur un grapat de frases, idees i recursos per poder repensar la relació que tenim i establim, com a persones i famílies, amb les tecnologies que tenim avui en dia.… Llegeix més»