La Marató a l’Escola

El passat divendres 16 de desembre, l’AMPA de l’Escola van organitzar la tradicional festa solidària a favor de la Marató de TV3. Per recaptar fons, es van vendre les tradicionals fotos de les classes, es van fer tallers per la canalla més petita i es van cantar uns “quintos” benèfics. A la festa hi va haver un gran caliu i un bon ambient festiu. Moltes gràcies famílies i AMPA.

cam03977

Santa Cecília

El divendres 25 de novembre vam celebrar Santa Cecília. Vam gaudir dels diferents espais musicals on la protagonista d’enguany era la veu.

Caminada Popular

El diumenge 20 vam fer la caminada popular a la Talaia. Va ser tot un èxit!

Santa Cecília

targeto-santa-cecilia1-2

Us informem que el proper divendres, 25 de novembre, celebrarem la Festa de Santa Cecília a l’Escola.

Com us vam informar a l’inici de curs, aquesta festa és oberta a les famílies. Per tant, a partir de les 15 hores, podreu circular per l’escola i gaudir dels magnífics racons musicals que s’oferiran.

Portes obertes de la biblioteca

img_5407-1

El proper dilluns, dia 14 de novembre, a les 17:00 hores, tots i totes esteu convidats a la jornada informativa de portes obertes de la biblioteca de l’escola. Per facilitar-vos l’assistència, s’oferirà servei de cangur. Aprofiteu l’oportunitat de conèixer els detalls d’aquest espai tant important per l’escola i de resoldre tots els dubtes i qüestions sobre el seu funcionament.