L’English Day 20-21 obre les seves portes als petits

Aquest darrers cursos, fins a l’arribada de la Covid-19, hem participat amb totes les altres escoles públiques de Sant Boi i algunes altres convidades en un festival en anglès pels alumnes de sisè. Ha consistit en una gimcana de jocs i proves en anglès on els nostres alumnes es barrejaven amb els de les altres escoles i es divertien i feien servir l’anglès fora de l’aula. Concretament al parc de la Muntanyeta.
Des de fa dos anys no hem pogut compartir aquesta activitat amb els alumnes de les altres escoles però enguany, tot i ser un festival a distància, s’ha obert també als altres cicles. Així, els alumnes d’Infantil i Cicle Inicial participaran en un vídeo amb les actuacions de totes les escoles, que es projectarà dins l’aula.
Voleu veure les nostres actuacions? Have a look and enjoy them!

P5: If you’re Happy

Primer: Clap Your Hands