Projecte educatiu

L’escola Ciutat Cooperativa és una escola acollidora i inclusiva, que aposta per una formació integral plena d’oportunitats per a tothom; que està enfocada a dotar als infants dels recursos i suports que necessiten pel seu dia a dia.

Una escola que té com a objectiu la formació integral de l’alumnat en totes les seves dimensions com a persones, l’aprenentatge de les Competències Bàsiques i els continguts més bàsics i instrumentals que necessitaran per tota la seva vida escolar i ciutadana.

Una escola que aposta per uns valors que els ajudin a aprendre a conviure pacíficament, de manera respectuosa i afectiva; que forma individus que puguin participar activament a l’escola i a la societat.

Una escola que té entre el seus principals objectius el desenvolupament integral dels infants com a persones en totes les seves dimensions. Per això l’equip docent ofereix uns continguts i uns valors, que formen part del seu treball professional, que ajuden a l’alumnat a traçar el seu creixement personal, a tenir unes relacions pacífiques, respectuoses, solidaries i amb empatia.

Una escola que ofereix la seva ajuda per qualsevol qüestió que necessiten i possibilita la comunicació i confiança per tal que els/les alumnes puguin expressar els seus neguits i problemes a través de tutories individualitzades.