Preinscripció i matrícula Curs 2024 -2025

CALENDARI

DOCUMENTS QUE CAL TENIR PRESENTS PER A LA PREINSCRIPCIÓ I LA MATRICUALCIÓ

• Sol·licitud de preinscripció
  • Original i fotocòpia del DNI del pare i la mare o tutors
  • Original i fotocòpia del llibre de família
  • Original i fotocòpia del certificat de convivència (padró)
  • Original i fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental vigent
  • Original i fotocòpia del  certificat de discapacitat de l’alumne/a, pare, mare o germans que al·leguin discapacitat del 33% o més emès pel Departament de Benestar Social i Família
  • Si a efectes de puntuació s’opta pel domicili laboral cal presentar còpia del contracte laboral o un certificat emès per l’empresa.
  • Si és el cas, altra documentació que calgui presentar per tal d’obtenir la puntuació corresponent (carnet de família nombrosa o monoparental, justificant cobrament PIRMI, certificat de discapacitat igual o superior al 33% -alumne/a, pare, mare, germans/es-).

CRITERIS DE PRIORITAT

Criteris de prioritat i barem per al 2n cicle d’educació infantil, l’educació primària, l’ESO i batxillerat:

Aquí us compartim nova informació que ens arriba des de l’ajuntament de Sant Boi de Llobregat!

Per més informació: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/

Oficina Municipal d’Escolarització OME,
Horari d’atenció al ciutadà: de 9 a 15 h (tel. 690 75 60 89)