Projecte amb l’escola de música Blai Net

PROJECTE DE L’ESCOLA DE MÚSICA

Des de fa dos cursos que l’escola Ciutat Cooperativa col·labora amb l’escola municipal de música Blai Net ensenyant a tocar el trombó, la trompeta i el bombardí a tot l’alumnat de cinquè. A través de la música aprenem a canalitzar i a expressar sentiments i emocions, una de les dimensions claus dins de la competència artística musical. A més, d’altres continguts importants com són la imaginació, la creativitat i la pròpia producció artística. També, es treballa el ritme i la percussió, el llenguatge musical i l’escalfament de les cordes vocals abans de tocar l’instrument, tot fomentant una actitud activa per part de l’alumnat. Les classes es duen a terme en grups reduïts, d’unes 3 i 4 persones, dins de la mateixa escola en horari lectiu. Aquesta metodologia facilita l’atenció personalitzada que requereix l’aprenentatge d’un instrument.