Instal·lacions

L’escola Ciutat Cooperativa està equipada amb les següents instal·lacions:

AULA D’EDUCACIÓ INFANTIL: Una aula plena de recursos i d’estímuls per aprendre.

AULA D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA: Una aula que permet treballar en grups cooperatius.

PATI: Un espai on jugar i imaginar.

MENJADOR: Menjador escolar amb l’empresa FUNDESPLAI. Dietes equilibradei sanes, amb monitors que desenvolupeactivitats lúdiques i que fan d’aquest espai un moment clau pel desenvolupament de l’infant

AULA DE MÚSICA: Un espai on la creativitat sorgeix a l’instant. El centre ofereix una aula plena d’instruments per treballar aquesta vessant artística d’una manera lúdica.

AULA DE PSICOMOTRICITAT: El centre ofereix l’activitat de psicomotricitat als seus alumnes d’Educació Infantil en un espai adequat a aquesta finalitat.

GIMNÀS: L’escola disposa de gimnàs per poder realitzar una activitat física adequada a cadascun dels nivells i necessitats dels alumnes.

SIEI: Aula de suport per als alumnes amb necessitats educatives especials, amb una mestra i una educadora especialitzades.

DUES AULES D’INFORMÀTICA: Disposem de dues aules d’informàtica totalment equipades, per tal que tots als alumnes puguin realitzar qualsevol tipus d’activitat amb les noves tecnologies.

LABORATORI: Observació, creació d’hipòtesis, contrast d’opinions… aprenentatge experimental!

BIBLIOTECA: Un esplai ple d’emocions, somnis i històries!