Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Bon dia,

Ja ha sortit la informació per fer la realització de l’ajuda per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu. Podeu consultar aquí.

Documentació que cal adjuntar a la sol·licitud:

1. Fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant i de tots els membres computables de la família més grans de 14 anys.

2. Document facilitat per l’entitat bancària amb les dades identificatives del compte on es vol percebre l’ajuda: codis que identifiquen el banc, l’oficina, el dígit de control i el número de compte. També hi ha constar el nom o els noms dels titulars i cotitulars del compte, entre els quals hi ha d’haver l’alumne/a sol·licitant de l’ajuda.

3. Certificat de discapacitat o certificat de l’equip d’orientació educativa i psicopedagògica dependent de l’administració educativa o departament d’orientació de l’administració educativa.

4. Les persones que tenen dret a una deducció de la renda (que cal haver declarat a l’apartat h de d’imprès) han de presentar-ne la documentació acreditativa, segons el cas: fotocòpia del carnet de família nombrosa, del llibre de família, del certificat de discapacitat, de la pensió d’orfandat, etc.

5. En cas de conviure amb la família extensa (avis, tiets,…) s’haurà d’adjuntar el certificat de convivència.

6. En els casos que només hi hagi ingressos derivats d’ajuts o prestacions, s’hauran de presentar informes de  Serveis Socials o Hisenda, segons el cas.

Equip docent