Activitats P4 setmana 27 d’abril

ACTIVITATS P4 D’EDUCACIÓ INFANTIL

Benvolgudes famílies,

us deixo les rutines que fem cada dia: us dono feineta perquè les prepareu i les pengeu en algun trosset de la paret de la seva habitació o d’algun lloc de la casa on ho puguin fer amb la vostre ajuda.

• Comencem pel “bon dia”: BON DIA( aquest és l’enllaç). Podríeu posar-la per donar el bon dia als vostres fills. Podríeu fer el cartells dels membres de la família ( fotos amb noms o només noms) i que els col·loquin en un full que decoreu en forma de casa ( així treballen l’escriptura dels membres de la família ( pare, mare, germà, germana, avi, àvia, etc…).La imprimiu, o la dibuixeu ( en un full, cartolina, cartró, etc…) i que la pintin els nens, feu els noms, escrits per ells i que cada matí el pengin a la casa de dia quan es despertin i a la casa de nit quan vagin a dormir.

.

• “Els dies de la setmana”: DIES SETMANA
  • El tempspastoret d’on vens?”:EL TEMPSFem un calendari amb els dies del mes ( feina vostra pares i mares)  i ells quan escoltin la cançó dels dies de la setmana i del temps que identifiquin en quin dia es troben i que dibuixin els temps que fa en el dia en qüestió un cop hagin mirat per la finestra.

• Tot això són idees que podeu adaptar en funció del material que tingueu per casa.

MATEMÀTIQUES

• Comptem: Es poden fer moltes coses per treballar en aquest aspecte. Us deixo fotografies per que veieu exemples.

LLENGUA

Aprofitem la idea de preparar EL POT DE LES PARAULES CONFINADES ( idea donada a través de l’escola en un dinantià enviat fa alguns dies). Treballem amb les paraules que surtin al llarg de la setmana. Les pensem, les escrivim, poden fer frases oralment amb aquestes, podem buscar paraules que comencin per la mateixa inicial ( paraules pensades, paraules de coses que hi hagin per casa, etc…) i les poden escriure en algun quadernet que tinguem per casa o en algun full. Sempre necessitaran la vostre ajuda per identificar el so de les lletres, o les escriviu vosaltres i que les copiïn del model.

Us deixo un enllaç per treballar els sons de les lletres (la fonètica), els nens la han treballat a la classe.    https://www.youtube.com/watch?v=uvrdzQwLhHc

PLÀSTICA

La figura humana: Identifiquem les parts del cos mirant-nos al mirall, mirant una foto de nosaltres mateixos i intentem reproduir-la en un full en gran. Podem pintar-lo amb colors, pintura, aquarel·les, etc…

Podem fer la nostra cara:

Aquesta proposta la vam fer a classe, que ho tornin a intentar amb una foto seva.

Podem ser més creatius i fer cares imaginàries.

Amb coses que tinguem per casa.