Activitats P3 setmana 11 de maig

ACTIVITATS P3 D’EDUCACIÓ INFANTIL

Bon dia famílies,

Com cada dilluns, aquí teniu les activitats d’aquesta setmana.

CANÇONS

Ballar i cantar també és molt important! Així que us adjunto l’enllaç d’algunes de les cançons que cantàvem a la classe. Segur que els porten bons records:

El lleó vergonyós

Els pirates amb un mocador al cap

Els colors de l’arc de Sant Martí

LES TENIU TAMBÉ AL GOOGLE DRIVE, a la carpeta “Vídeo per als cargols”.

Quan poseu música podeu provar de fer un joc que pot jugar tota la família!

El Joc de les estàtues

Com es juga?:

1. Poseu una cançó i comenceu a ballar.
  2. Un membre de la família s’ha d’encarregar de controlar quan es para la cançó i quan torna a sonar. Aquest serà EL DIRECTOR.
  3. Quan el director pari la música tothom s’ha de quedar automàticament quiet, no es pot moure. Qui es mogui haurà de quedar-se assegut durant un torn.
  4. Quan el director deixi sonar la música un altre cop, tothom es podrà moure i ballar.

PESQUEM NÚMEROS!

Als més petits jugar amb l’aigua els encanta, i que millor manera d’aprendre els números que refrescant-nos una miqueta!

PRIMER DE TOT, cal recopilar uns quants taps d’ampolles, taps de suro o qualsevol objecte petit que suri a l’aigua.

Tot seguit, en cada tap haureu d’escriure un número de l’1 al 5.

Finalment, omplim un cubell amb aigua i fiquem tots els taps. Amb una cullera o uns pals, els vostres fills hauran de “pescar” aquell tap amb el número que vosaltres els hi digueu.

Si teniu molts taps, podeu repetir números. D’aquesta manera els vostres fills/es hauran de buscar més taps amb el mateix número escrit.

També és un joc que podeu jugar a la banyera!.

PASTA DE SAL

Per acabar us deixo amb una manualitat molt divertida!. Amb la pasta de sal tant podem fer plastilina com figures, PODEU ESCOLLIR EL QUE VULGUEU!.

Què necessitem?:

1. Un got i mig de farina
  2. Un got de Sal
  3. Un bol gran d’aigua

Procediment: Barregem la sal i la farina amb un poquet d’aigua. Ens ha de quedar una massa que no se’ns enganxi als dits, per tant haurem de ficar de mica en mica l’aigua fins a trobar la textura optima.

Plastilina: Per fer la plastilina casera només caldrà afegir a la barreja, COLORANT ALIMENTARI i ja tindrem la nostra plastilina!.

*Per cert, si seguiu l’Instagram de l’escola, veureu que l’Isaac ja ho va provar a casa i ens mostra tot el procés amb imatges.

Figura: Per fer la figura només caldrà modelar-la com vulguem i després ficar-la al forn. Per acabar, es pot pintar amb pintura o incloure colorant alimentari en la barreja.

ALGUNES IDEES

Si preferiu, aquí hi ha un vídeo explicatiu: