Projecte de direcció Institut escola Catalunya

Com ja sabeu, aquest curs 20-21 ens estrenem com a Institut-Escola.

Això ha fet que haguem actualitzat el nostre projecte de direcció. Aquest compta amb l’aprovació del claustre i de la inspecció educativa i serà vigent durant els cursos 20-24.

En el context en què ens trobem haurem de ser flexibles i adaptar tant els objectius de treball com la metodologia d’aquest treball en claustre. Tot i així mantenim la visió de treball de grups impulsors i treballarem en el marc dels acords de responsabilitat amb el Departament d’educació, cosa que ens permet treballar amb planificació estratègica i tenir un acompanyament i seguiment de la inspecció i dels grups de treball creats en el marc de les xarxes educatives relacionades amb els ACDE.

Serem flexibles en la seva implementació, però tenint la visió posada en la millora de resultats, la millora de la cohesió social i la millora en la gestió del centre.

Aquí teniu el document actualitzat. PdD IE Catalunya 20-24