La Dolors de la biblioteca es jubila!

Noies i noies de l’escola, joves, persones adultes… segur que moltes de vosaltres heu passat per la biblioteca de l’escola en algun moment!

Segur que la Dolors us ha recomanat llibres, us ha acompanyat en estones de menjador i d’estudi. Després de molts anys a l’escola, aquest curs es jubila!.

De cara al setembre, si la situació ho permet, farem jubilació de les persones que pleguen aquest curs, però ara com ara no és possible.

Tot i això, ella us envia un missatge!.

Mireu…mireu el vídeo!!! AQUÍ

1. Clara

Dolors, ens ha agradat molt el teu vídeo! El Teo d’i4 ha pogut gaudir de les teves recomanacions, s’emportava els llibres de 3 en 3! I jo, la mare, tinc també el teu record del meu pas per l’escola ja fa una quants anys també! Desitjem que gaudeixis molt d’aquesta nova etapa. Una abraçada!

2. Núria

Hola Dolors!!! Et mereixes aquet descans despres de tota la feina feta dins i fora de la biblioteca el meu fill gran el Marc encara et recorda amb molt de carinyo, de part del Pol Martinez de 3er, et demana que el vinguis a veure algun cop per l’escola i et diu que et trobarà molt a faltar. Gaudeix molt d’aquesta nova etapa que comences i molt bones vacances per a tu també. ???