PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR INFANTIL-PRIMÀRIA-SECUNDÀRIA

S’han postposat els processos de preinscripció tant a infantil, primària, secundària i batxillerat, quan tinguem les noves dates us n’informarem. Aquí teniu la informació del Departament.

En AQUEST document-resum hi trobareu una guia molt aclaridora del procés i de què cal presentar en cada moment.

PORTES OBERTES

Deixem obert el formulari de preguntes, ja que si no ho heu fet, us podeu registrar i us enviarem tota la informació de portes obertes i inscripció a l’adreça que ens faciliteu. AQUÍ

Gràcies per la vostra comprensió.

Fi de trimestre. #joemquedoacasa #joactuo

Acomiadem el trimestre d’una manera ben estranya. Sense nens i nenes a l’escola, sense mestres, monitors… tot plegat costa una mica de portar.
Tot i així el professorat de l’escola us vol fer arribar un missatge. Feu-hi una ullada.
AQUÍ teniu el vídeo, esperem que us… Llegeix més»

Portes obertes “virtuals”

Família,
sabem que triar escola és complicat, i més fer-ho sense poder-la visitar!.
Creiem que explicar-nos qui som i com treballem és important, per això hem volgut compartir amb vosaltres una sessió de portes obertes “online”. En cap cas vol substituir la visita al centre i les… Llegeix més»

Les dones i la ciència

Durant la setmana del dia de la  dona científica, i la el dia de la dona treballadora, diverses classes han treballat sobre la igualtat de gènere, l’accés el món laboral i el paper de la dona en la societat actual.
La Gina i la Laia van… Llegeix més»

Padrins i padrines de lectura

Els nens i nenes de 6è i de 2n comparteixen estones de lectura setmanalment.
Els padrins i padrines col·laboren amb els seus fillols i filloles fent activitats relacionades amb la lectura.
Aprofitem quan fa bon temps per fer les lectures fora i treballar sobre animals, plantes i… Llegeix més»

Projecte educatiu de centre

El passat dimarts 11 de febrer es va aprovar el nou projecte educatiu de centre.
Després de tres anys de debat, de presa d’acords i gràcies a comptar amb un equip de professorat compromès amb el projecte, hem actualitzat el document de PEC, que recull qui… Llegeix més»

Taller de mitjans

Durant aquest curs, a la comunitat de mitjans, estem realitzant diferents tallers que ens permeten treballar de manera interdisciplinar. Són unes sessions on es desenvolupen diferents continguts potenciant la creativitat, l’autonomia i la cooperació treballant conjuntament alumnes de 1r, 2n i 3r.
A continuació us fem… Llegeix més»

Frankestein in English

Aquest dilluns tota la comunitat de grans ha anat a veure l’obra de teatre en anglès “Frankenstein”.
Hem aprofitat per a treballar cançons i vocabulari relacionat amb la temàtica i l’obra i ha estat tot un èxit.
Tothom s’ha fet un tip de riure i alumnes de… Llegeix més»

Bones festes i feliç 2020

Famílies i comunitat educativa,
us desitgem molt bones festes!.
Aquest any la felicitació l’hem fet amb les postals de Nadal que les classes amigues s’han intercanviat. Esperem que us agradi tant com a nosaltres!
AQUÍ la teniu.

Xmas

Aquest curs des de l’àrea d’anglès i en el marc de la festivitat de nadal les comunitats de grans i mitjans hem cooperat per a realitzar el nostre propi arbre de nadal.
Els alumnes de quart han realitzat boles de nadal i guirnaldes. Els alumnes de… Llegeix més»

2n a Cosmocaixa

Un dels motius de pes de l’escola per apostar per les sortides pedagògiques al centre, és el de tenir l’oportunitat de conèixer experiències, materials i propostes que a centre són difícils de portar.
A cosmocaixa ens han ofert l’oportunitat de remenar, experimentar i crear, i ho… Llegeix més»

Concurs de carbasses de Halloween

Aquest any tots aquells alumnes que han volgut en el marc de la celebració de Halloween a proposta de l’àrea d’anglès han preparat i decorat una carbassa.
Hem valorat la més original, la més creativa, la més divertida, la que fa més por, la més maca… Llegeix més»

Estrenem biblioteca!

Divendres 25 d’octubre vam inaugurar la nova biblioteca de l’escola.
Durant el curs passat, la comissió de biblioteca, va participar a la #bibliorevolució amb la Fundació Bofill.
D’aquest projecte es va veure la necessitat de la comunitat educativa de crear un nou espai de biblioteca-mediateca, un espai… Llegeix més»

Posem l’hort al dia!

Diumenge passat, tot i l’amenaça pluja, una colla de famílies, mestres i nens i nenes de l’escola ens vam trobar per preparar l’hort.
Durant l’estiu no s’havia treballat i les fustes i travesses estaven malmeses.
Gràcies  a la col·laboració de la comunitat educativa ara tenim una nova… Llegeix més»