PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

Puntuació baremada Infantil i primària AQUÍ        Puntuació baremada infantil i primària (resoltes reclamacions 3/5/21) AQUÍ

Puntuació baremada secundària AQUÍ                 Puntuació baremada secundària (resoltes les reclamacions 3/5/21) AQUÍ

Número de desempat INFANTIL I PRIMÀRIA 69.448

Número de desempat SECUNDÀRIA 40900

LLISTA DEFINITIVA INFANTIL I PRIMÀRIA AQUÍ

LLISTA DEFINITIVA SECUNDÀRIA AQUÍ

AQUÍ TENIU TOTA la informació sobre la PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR

PLA D’OBERTURA DE CENTRE EN CONTEXT COVID19

Dijous dia 3 el consell escolar va aprovar el pla d’obertura del centre. Anirem fent les revisions i adaptacions oportunes, però aquest pla serà el que regirà el dia a dia del centre en el context de pandèmia en què ens trobem.

Per tal de facilitar la lectura i comprensió del pla us adjuntem:

– Pla d’obertura (AQUÍ)

– infografia-resum  ( AQUÍ)

– Vídeo presentació direcció ( AQUÍ)

– Vídeo presentació  coordinació de migdia ( AQUÍ)

– Vídeo coordinació extraescolars ( AQUÍ)

– Listat provisional de preguntes freqüents ( AQUÍ)

Nova campanya de préstecs de la Biblioteca

Us recordem que la Caterina, la bibliotecària de l’IE Catalunya, està preparant una nova campanya de préstec de cara al Dia Internacional de les Dones, el 8 de març.
Ha fet una tria de llibres de coeducació (llibres que treballen amb igualtat, rols de gènere, assetjament,… Llegeix més»

Projecte de direcció Institut escola Catalunya

Com ja sabeu, aquest curs 20-21 ens estrenem com a Institut-Escola.
Això ha fet que haguem actualitzat el nostre projecte de direcció. Aquest compta amb l’aprovació del claustre i de la inspecció educativa i serà vigent durant els cursos 20-24.
En el context en què ens trobem… Llegeix més»

La Dolors de la biblioteca es jubila!

Noies i noies de l’escola, joves, persones adultes… segur que moltes de vosaltres heu passat per la biblioteca de l’escola en algun moment!
Segur que la Dolors us ha recomanat llibres, us ha acompanyat en estones de menjador i d’estudi. Després de molts anys a l’escola,… Llegeix més»

Butxaques del mar

La comunitat de petits la setmana passada va estar treballant el conte “les butxaques del mar”, explicat i gravat per l’Ada Cusidó.
La història està centrada en el dia a dia de la lluna…fins que desafortunadament, durant una de les seves rutines, li sorgeix un problema… Llegeix més»

Sant Jordi

Mireu quina meravella de punts de llibres han enviat els nens i nenes de l’escola! i no parem de rebre’n!.
Us desitgem feliç Sant Jordi, i molta salut!.