JORNADES DE PORTES OBERTES

CANVI DE DATA!!! 21 DE MARÇ A LES 15H

Famílies! donat que el dia 8 de març es planteja com a joranda de vaga, hem canviat el dia de portes obertes, les farem   el dia 21 DE MARÇ A LES 15H.

Si voleu venir a conèixer el nostre projecte, esteu convidats a fer un tomb per diferents espais, conèixer els projectes que actualment l’escola porta a terme i finalment a fer una xerrada-tertúlia per poder resoldre els dubtes que pugueu tenir.

Dies i hores de les portes obertes a primària- Calendari portes obertes Prim 2019-20

Dies i hores de les portes obertes a secundària- Portes obertes Secundària 2019-20

Com sempre, us recomanem que vingueu sense els vostres fills/es, ja que la informació que us donem és d’interès per a vosaltres. Si trieu la nostra escola perquè sigui LA VOSTRA escola, ja tenim previst un dia a final d’aquest curs, al juny, i un altre dia al setembre, on podreu venir amb els vostres fills/es.  Carta portes obertes 2019-20

Taller sobre rodes!

Aquesta setmana hem començat els taller “sobre rodes”.
A través dels pressupostos participatius del barri de Mirasol, es va aprovar portar a terme activitats de difusió del carril bici de la zona.
Després de veure com es podria concretar amb la persona responsable de l’ajuntament, amb l’empresa… Llegeix més»

Tallers let’s cook

Aquest curs els nens i nenes d’infantil han començat a fer tallers de tardes.
Un dels tallers que fem és el “let’s cook”. Ens agrada moltíssim! cuinem fruit salad, apple crumble, wrap i coconut balls!.
Durant el primer trimestre vam comptar  amb la col·laboració de la Hanna,… Llegeix més»

Pastorets 2018

Famílies,
el darrer dia de trimestre vam poder gaudir d’uns pastorets fantàstics preparats per part de l’alumnat de 6è però en els quals hi intervenia tota l’escola.
Al darrera dels pastorets hi ha la feinada de les mestres de música i l’esforç dels nens i nenes de… Llegeix més»

La castanyada a l’escola

Avui ha estat un dia molt especial a l’escola, entre panellets, castanyes, contes de Halloween, tric or treaters… hem tingut una visita molt especial a l’escola.
Aquesta setmana ha estat curta però intensa, hem comptat amb les famílies que ens han ajudat a fer panellets, que… Llegeix més»

Lectura en família

Com ja sabeu a l’escola ens agrada molt compartir moments en família, perquè pugueu entrar a les aules, col·laborar en el que sigui, compartir estones amb els vostres fills i filles, donar-nos suport… i en definitiva veure i viure l’escola des de dins!.
Una de les… Llegeix més»

La música de l’escola

Cada matí, quan l’escola es desperta sentim els ocells, els primers nens  i nenes que arriben a matiners, els primer “bon dia”.
A patir de la música d’entrada, la fresa dona pas a la calma de ser tots a lloc, tots a les aules, amb diferents… Llegeix més»

Agraïment del banc dels aliments

Bon dia famílies i infants de l’escola.
Com ja sabeu els diners recollits de la fira de Sta. Llúcia es destinen per a un projecte relacionat amb el banc dels aliments.
Avui hem rebut  el seu agraïment per la nostra col·laboració. L’agraïment és per tots vosaltres, per… Llegeix més»

Reptes 0-30

Hola,
 Des de l’ajuntament ens fan arribar en el nou  Pla 0-30 (Pla Local d’Infància i Joventut), que establirà les actuacions del  període 2019-2022.
Ja tenim feta la diagnosi  i hem detectat 8 reptes als que volem donar resposta. Ens ajudes?
 Fes la teva proposta i participa en el sorteig de… Llegeix més»

Colònies d’i5 a Taradell

Després de desfer maletes, de descansar i pair totes les vivències de dos dies colònies, tornem a estar a l’escola al 100%!.
Els vostres fills i filles us deuen haver explicat mil coses de l’excursió pel bosc, del Toca-sons, de l’estona de dormir, la casa… ens… Llegeix més»

Avis i àvies a l’escola

Avui els avis i àvies dels nens i nenes de p3 han vingut a l’escola a compartir una estona plegats.
Els avis són una peça clau per a la criança, el creixement i l’acompanyament dels nens i les nenes. Sovint els veiem acompanyar o recollir néts… Llegeix més»