PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA, LLISTATS DEFINITIUS

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 07/06/2021

Alumnes preinscrits al centre 07/06/2021

Publicació de la llista d’espera del centre a 07/06/2021

Llegiu el document de supòsits pels quals es pot fer una reclamació dirigida a les Comissions de Garanties d’Admissió (CGA).

SUPÒSITS PER FER UNA RECLAMACIÓ

PER RECLAMACIONS: https://www.santcugat.cat/web/preinscripcio-reclamacions-llistes-admesos

si algú té dubtes, dificultats idiomàtiques o problemes per accedir telemàticament al formulari, pot demanar cita prèvia a l’OME.

AQUÍ TENIU TOTA la informació sobre la PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR

LLOCS de TREALL ESPECÍFICS

S’han publicat les vacants dels llocs de treball específics amb perfil per proveir al Vallès Occidental. VEURE AQUÍ

Interessats envieu correu adjuntant el CV, una carta de motivació i sol·licitud de participació en el procés.

Nova campanya de préstecs de la Biblioteca

Us recordem que la Caterina, la bibliotecària de l’IE Catalunya, està preparant una nova campanya de préstec de cara al Dia Internacional de les Dones, el 8 de març.
Ha fet una tria de llibres de coeducació (llibres que treballen amb igualtat, rols de gènere, assetjament,… Llegeix més»

Projecte de direcció Institut escola Catalunya

Com ja sabeu, aquest curs 20-21 ens estrenem com a Institut-Escola.
Això ha fet que haguem actualitzat el nostre projecte de direcció. Aquest compta amb l’aprovació del claustre i de la inspecció educativa i serà vigent durant els cursos 20-24.
En el context en què ens trobem… Llegeix més»

La Dolors de la biblioteca es jubila!

Noies i noies de l’escola, joves, persones adultes… segur que moltes de vosaltres heu passat per la biblioteca de l’escola en algun moment!
Segur que la Dolors us ha recomanat llibres, us ha acompanyat en estones de menjador i d’estudi. Després de molts anys a l’escola,… Llegeix més»

Butxaques del mar

La comunitat de petits la setmana passada va estar treballant el conte “les butxaques del mar”, explicat i gravat per l’Ada Cusidó.
La història està centrada en el dia a dia de la lluna…fins que desafortunadament, durant una de les seves rutines, li sorgeix un problema… Llegeix més»

Sant Jordi

Mireu quina meravella de punts de llibres han enviat els nens i nenes de l’escola! i no parem de rebre’n!.
Us desitgem feliç Sant Jordi, i molta salut!.