JORNADES DE PORTES OBERTES

S’acosta el moment de triar escola i sabem que és una decisió important per a les famílies. Per aquest motiu, volem explicar-vos qui som i com treballem.

A les famílies que mostreu interès pel nostre centre, us farem arribar un enllaç amb vídeos presentació del projecte (teniu un google forms més avall per fer-nos arribar les vostres dades).

Farem portes obertes en format virtual els següents dies (us enviarem l’enllaç a la sessió unes hores abans, amb l’adreça que ens feu arribar al formulari):

Infantil i primària: 8 de març de 2021 a les 19h.

Secundària (1r i 2n ESO): 9 de març de 2021 a les 19h

NO es preveu fer visita presencial a les instal·lacions del centre, ja que es recomana minimitzar la presència de persones al centre. Tot i així, a les portes obertes virtuals us n’informarem amb detall. En breu us enviarem (al correu que ens faciliteu) vídeos presentació de projectes del centre. Mentrestant AQUÍ teniu el vídeo presentació del curs passat.

AQUÍ teniu el google forms en el qual us heu d’apuntar per assistir-hi. L’adreça que registreu, serà on us enviarem tota la informació i documentació que tinguem, així com també des de la qual us donarem accés a la presentació del projecte. Us adjuntem un llistat de preguntes freqüents que ens heu fet arribar al formulari i que us pot servir per conèixer-nos una mica més. FAQs

Les dates de preinscripció seran:

Educació infantil i primària: del 15 al 24 de març

Educació secundària obligatòria (ESO): del 17 al 24 de març

AQUÍ TENIU TOTA la informació sobre la PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR

PLA D’OBERTURA DE CENTRE EN CONTEXT COVID19

Dijous dia 3 el consell escolar va aprovar el pla d’obertura del centre. Anirem fent les revisions i adaptacions oportunes, però aquest pla serà el que regirà el dia a dia del centre en el context de pandèmia en què ens trobem.

Per tal de facilitar la lectura i comprensió del pla us adjuntem:

– Pla d’obertura (AQUÍ)

– infografia-resum  ( AQUÍ)

– Vídeo presentació direcció ( AQUÍ)

– Vídeo presentació  coordinació de migdia ( AQUÍ)

– Vídeo coordinació extraescolars ( AQUÍ)

– Listat provisional de preguntes freqüents ( AQUÍ)

Projecte de direcció Institut escola Catalunya

Com ja sabeu, aquest curs 20-21 ens estrenem com a Institut-Escola.
Això ha fet que haguem actualitzat el nostre projecte de direcció. Aquest compta amb l’aprovació del claustre i de la inspecció educativa i serà vigent durant els cursos 20-24.
En el context en què ens trobem… Llegeix més»

La Dolors de la biblioteca es jubila!

Noies i noies de l’escola, joves, persones adultes… segur que moltes de vosaltres heu passat per la biblioteca de l’escola en algun moment!
Segur que la Dolors us ha recomanat llibres, us ha acompanyat en estones de menjador i d’estudi. Després de molts anys a l’escola,… Llegeix més»

Butxaques del mar

La comunitat de petits la setmana passada va estar treballant el conte “les butxaques del mar”, explicat i gravat per l’Ada Cusidó.
La història està centrada en el dia a dia de la lluna…fins que desafortunadament, durant una de les seves rutines, li sorgeix un problema… Llegeix més»

Sant Jordi

Mireu quina meravella de punts de llibres han enviat els nens i nenes de l’escola! i no parem de rebre’n!.
Us desitgem feliç Sant Jordi, i molta salut!.

Feliç diada (confinada) de Sant Jordi

Aquest any celebrem un Sant Jordi diferent, a casa, sense parades de llibres i roses.
Els nens i nenes de 4t ens han fet roses de paper per felicitar-nos aquesta diada.
Aquí us deixem les imatges!. Gràcies noies i noies!

Fi de trimestre. #joemquedoacasa #joactuo

Acomiadem el trimestre d’una manera ben estranya. Sense nens i nenes a l’escola, sense mestres, monitors… tot plegat costa una mica de portar.
Tot i així el professorat de l’escola us vol fer arribar un missatge. Feu-hi una ullada.
AQUÍ teniu el vídeo, esperem que us… Llegeix més»

Portes obertes “virtuals”

Família,
sabem que triar escola és complicat, i més fer-ho sense poder-la visitar!.
Creiem que explicar-nos qui som i com treballem és important, per això hem volgut compartir amb vosaltres una sessió de portes obertes “online”. En cap cas vol substituir la visita al centre i les… Llegeix més»

Les dones i la ciència

Durant la setmana del dia de la  dona científica, i la el dia de la dona treballadora, diverses classes han treballat sobre la igualtat de gènere, l’accés el món laboral i el paper de la dona en la societat actual.
La Gina i la Laia van… Llegeix més»

Padrins i padrines de lectura

Els nens i nenes de 6è i de 2n comparteixen estones de lectura setmanalment.
Els padrins i padrines col·laboren amb els seus fillols i filloles fent activitats relacionades amb la lectura.
Aprofitem quan fa bon temps per fer les lectures fora i treballar sobre animals, plantes i… Llegeix més»

Projecte educatiu de centre

El passat dimarts 11 de febrer es va aprovar el nou projecte educatiu de centre.
Després de tres anys de debat, de presa d’acords i gràcies a comptar amb un equip de professorat compromès amb el projecte, hem actualitzat el document de PEC, que recull qui… Llegeix més»