BENVOLGUDES FAMÍLIES

Us convidem a participar  al CALENDARI MUSICAL d’ADVENT de l’escola!

Una nova proposta des de l’àrea d’educació artística!

Fins el 25 de desembre tindreu cada dia un enllaç al calendari.

Es tracta de que escolteu la cançó proposada i disfruteu amb els vostres fills i filles.

Aquí a l’escola també sonaran i les cantarem tot fent ambient de festes de Nadal!

La castanyada a l’escola

Avui ha estat un dia molt especial a l’escola, entre panellets, castanyes, contes de Halloween, tric or treaters… hem tingut una visita molt especial a l’escola.
Aquesta setmana ha estat curta però intensa, hem comptat amb les famílies que ens han ajudat a fer panellets, que… Llegeix més»

Lectura en família

Com ja sabeu a l’escola ens agrada molt compartir moments en família, perquè pugueu entrar a les aules, col·laborar en el que sigui, compartir estones amb els vostres fills i filles, donar-nos suport… i en definitiva veure i viure l’escola des de dins!.
Una de les… Llegeix més»

La música de l’escola

Cada matí, quan l’escola es desperta sentim els ocells, els primers nens  i nenes que arriben a matiners, els primer “bon dia”.
A patir de la música d’entrada, la fresa dona pas a la calma de ser tots a lloc, tots a les aules, amb diferents… Llegeix més»

Agraïment del banc dels aliments

Bon dia famílies i infants de l’escola.
Com ja sabeu els diners recollits de la fira de Sta. Llúcia es destinen per a un projecte relacionat amb el banc dels aliments.
Avui hem rebut  el seu agraïment per la nostra col·laboració. L’agraïment és per tots vosaltres, per… Llegeix més»

Reptes 0-30

Hola,
 Des de l’ajuntament ens fan arribar en el nou  Pla 0-30 (Pla Local d’Infància i Joventut), que establirà les actuacions del  període 2019-2022.
Ja tenim feta la diagnosi  i hem detectat 8 reptes als que volem donar resposta. Ens ajudes?
 Fes la teva proposta i participa en el sorteig de… Llegeix més»

Colònies d’i5 a Taradell

Després de desfer maletes, de descansar i pair totes les vivències de dos dies colònies, tornem a estar a l’escola al 100%!.
Els vostres fills i filles us deuen haver explicat mil coses de l’excursió pel bosc, del Toca-sons, de l’estona de dormir, la casa… ens… Llegeix més»

Avis i àvies a l’escola

Avui els avis i àvies dels nens i nenes de p3 han vingut a l’escola a compartir una estona plegats.
Els avis són una peça clau per a la criança, el creixement i l’acompanyament dels nens i les nenes. Sovint els veiem acompanyar o recollir néts… Llegeix més»

Ens ha nascut el primer pollet!

Els nens i nenes de p3 estan més que emocionats!
Fa uns dies us vam explicar que gràcies a les famílies de p3 ens havia arribat una incubadora a l’escola, oi? doncs hi vam posar uns ous que ens van donar i tatxaaaaant… passats 21 dies… Llegeix més»

21 dies de compte enrere!

Els nens i nenes de p3 han posat 12 ous de gallina a la nova incubadora de l’aula.

Ara estarem 21 dies controlant la temperatura i la humitat dels ous, comptarem 21 dies al calendari que hem posat a l’aula i veurem a veure què… Llegeix més»

Uns tallers carregats d’emocions!

Les nenes i nens d’infantil, ha començat la tanda de tallers aquest tercer trimestre.
Hem treballat barrejant infants de p3, p4 i p5 i fent 9 grups, un per a cada taller, i vinculat a una emoció.
Cada taller partia de la lectura d’un llibre relacionat amb… Llegeix més»