PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR INFANTIL-PRIMÀRIA-SECUNDÀRIA

LLISTAT AMB BAREM DEFINITIU AQUÍ (11/6/2020)

S’han detectat problemes amb el programa que genera les llistes, així que us recomanem que mireu si la vostra sol·litud consta com a validada directament a la pàgina del Departament (AQUÍ)

En cas que detecteu alguna errada en la puntuació al·legada o que no consteu a la llista, envieu un correu electrònic a: a8034692@xtec.cat

DATES A TENIR EN COMPTE:

• Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del del 26 al 29 de juny de 2020
  • Oferta final de places escolars: 6 de juliol de 2020
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020

Matrícula

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada a segon cicle d’educació infantil, educació primària i ESO: del 13 al 17 de juliol de 2020

El nostre telèfon és 93.589.82.03

PLA D’OBERTURA DEL CENTRE, JUNY 2020

Podeu trobar el pla d’obertura previst per al mes de juliol (AQUÍ) quan el municipi entri en fase 2. Les famílies que heu fet saber el vostre fill/a, assistirà a l’escola per a l’acollida d’infantil o 6è, rebreu la documentació necessària per Dinantia.

La Dolors de la biblioteca es jubila!

Noies i noies de l’escola, joves, persones adultes… segur que moltes de vosaltres heu passat per la biblioteca de l’escola en algun moment!
Segur que la Dolors us ha recomanat llibres, us ha acompanyat en estones de menjador i d’estudi. Després de molts anys a l’escola,… Llegeix més»

Butxaques del mar

La comunitat de petits la setmana passada va estar treballant el conte “les butxaques del mar”, explicat i gravat per l’Ada Cusidó.
La història està centrada en el dia a dia de la lluna…fins que desafortunadament, durant una de les seves rutines, li sorgeix un problema… Llegeix més»

Sant Jordi

Mireu quina meravella de punts de llibres han enviat els nens i nenes de l’escola! i no parem de rebre’n!.
Us desitgem feliç Sant Jordi, i molta salut!.

Feliç diada (confinada) de Sant Jordi

Aquest any celebrem un Sant Jordi diferent, a casa, sense parades de llibres i roses.
Els nens i nenes de 4t ens han fet roses de paper per felicitar-nos aquesta diada.
Aquí us deixem les imatges!. Gràcies noies i noies!

Fi de trimestre. #joemquedoacasa #joactuo

Acomiadem el trimestre d’una manera ben estranya. Sense nens i nenes a l’escola, sense mestres, monitors… tot plegat costa una mica de portar.
Tot i així el professorat de l’escola us vol fer arribar un missatge. Feu-hi una ullada.
AQUÍ teniu el vídeo, esperem que us… Llegeix més»

Portes obertes “virtuals”

Família,
sabem que triar escola és complicat, i més fer-ho sense poder-la visitar!.
Creiem que explicar-nos qui som i com treballem és important, per això hem volgut compartir amb vosaltres una sessió de portes obertes “online”. En cap cas vol substituir la visita al centre i les… Llegeix més»

Les dones i la ciència

Durant la setmana del dia de la  dona científica, i la el dia de la dona treballadora, diverses classes han treballat sobre la igualtat de gènere, l’accés el món laboral i el paper de la dona en la societat actual.
La Gina i la Laia van… Llegeix més»

Padrins i padrines de lectura

Els nens i nenes de 6è i de 2n comparteixen estones de lectura setmanalment.
Els padrins i padrines col·laboren amb els seus fillols i filloles fent activitats relacionades amb la lectura.
Aprofitem quan fa bon temps per fer les lectures fora i treballar sobre animals, plantes i… Llegeix més»

Projecte educatiu de centre

El passat dimarts 11 de febrer es va aprovar el nou projecte educatiu de centre.
Després de tres anys de debat, de presa d’acords i gràcies a comptar amb un equip de professorat compromès amb el projecte, hem actualitzat el document de PEC, que recull qui… Llegeix més»

Taller de mitjans

Durant aquest curs, a la comunitat de mitjans, estem realitzant diferents tallers que ens permeten treballar de manera interdisciplinar. Són unes sessions on es desenvolupen diferents continguts potenciant la creativitat, l’autonomia i la cooperació treballant conjuntament alumnes de 1r, 2n i 3r.
A continuació us fem… Llegeix més»

Frankestein in English

Aquest dilluns tota la comunitat de grans ha anat a veure l’obra de teatre en anglès “Frankenstein”.
Hem aprofitat per a treballar cançons i vocabulari relacionat amb la temàtica i l’obra i ha estat tot un èxit.
Tothom s’ha fet un tip de riure i alumnes de… Llegeix més»

Bones festes i feliç 2020

Famílies i comunitat educativa,
us desitgem molt bones festes!.
Aquest any la felicitació l’hem fet amb les postals de Nadal que les classes amigues s’han intercanviat. Esperem que us agradi tant com a nosaltres!
AQUÍ la teniu.

Xmas

Aquest curs des de l’àrea d’anglès i en el marc de la festivitat de nadal les comunitats de grans i mitjans hem cooperat per a realitzar el nostre propi arbre de nadal.
Els alumnes de quart han realitzat boles de nadal i guirnaldes. Els alumnes de… Llegeix més»

2n a Cosmocaixa

Un dels motius de pes de l’escola per apostar per les sortides pedagògiques al centre, és el de tenir l’oportunitat de conèixer experiències, materials i propostes que a centre són difícils de portar.
A cosmocaixa ens han ofert l’oportunitat de remenar, experimentar i crear, i ho… Llegeix més»