PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR INFANTIL-PRIMÀRIA-SECUNDÀRIA

El dia 23 de març comença la preinscripció a educació infantil, primària i secundària. Aquí teniu la informació del Departament.

PORTES OBERTES

En aquest quadre teniu els dies i hores de portes obertes de tots els centres públics d’infantil i primària de Sant Cugat. Calendari portes obertes Prim 2020-20 (1)

Carta portes obertes 2020-20

L’institut-escola Catalunya farà:

INFANTIL I PRIMÀRIA: Dimarts 17 de març  a les 17h, ompliu aquest qüestionari si us plau, ens ajudarà a donar resposta a les vostres necessitats!. AQUÍ

SECUNDÀRIA (1r ESO): Divendres 13 de març a les 15h. ompliu aquest qüestionari si us plau, ens ajudarà a donar resposta a les vostres necessitats!. AQUÍ

Frankestein in English

Aquest dilluns tota la comunitat de grans ha anat a veure l’obra de teatre en anglès “Frankenstein”.
Hem aprofitat per a treballar cançons i vocabulari relacionat amb la temàtica i l’obra i ha estat tot un èxit.
Tothom s’ha fet un tip de riure i alumnes de… Llegeix més»

Bones festes i feliç 2020

Famílies i comunitat educativa,
us desitgem molt bones festes!.
Aquest any la felicitació l’hem fet amb les postals de Nadal que les classes amigues s’han intercanviat. Esperem que us agradi tant com a nosaltres!
AQUÍ la teniu.

Xmas

Aquest curs des de l’àrea d’anglès i en el marc de la festivitat de nadal les comunitats de grans i mitjans hem cooperat per a realitzar el nostre propi arbre de nadal.
Els alumnes de quart han realitzat boles de nadal i guirnaldes. Els alumnes de… Llegeix més»

2n a Cosmocaixa

Un dels motius de pes de l’escola per apostar per les sortides pedagògiques al centre, és el de tenir l’oportunitat de conèixer experiències, materials i propostes que a centre són difícils de portar.
A cosmocaixa ens han ofert l’oportunitat de remenar, experimentar i crear, i ho… Llegeix més»

Concurs de carbasses de Halloween

Aquest any tots aquells alumnes que han volgut en el marc de la celebració de Halloween a proposta de l’àrea d’anglès han preparat i decorat una carbassa.
Hem valorat la més original, la més creativa, la més divertida, la que fa més por, la més maca… Llegeix més»

Estrenem biblioteca!

Divendres 25 d’octubre vam inaugurar la nova biblioteca de l’escola.
Durant el curs passat, la comissió de biblioteca, va participar a la #bibliorevolució amb la Fundació Bofill.
D’aquest projecte es va veure la necessitat de la comunitat educativa de crear un nou espai de biblioteca-mediateca, un espai… Llegeix més»

Posem l’hort al dia!

Diumenge passat, tot i l’amenaça pluja, una colla de famílies, mestres i nens i nenes de l’escola ens vam trobar per preparar l’hort.
Durant l’estiu no s’havia treballat i les fustes i travesses estaven malmeses.
Gràcies  a la col·laboració de la comunitat educativa ara tenim una nova… Llegeix més»

L’alumnat de 5èB estan fent el seu logotip

Durant aquestes darreres setmanes la classe de 5èB vam començar a dissenyar el nostre logotip. El vam crear a base dels materials de plàstica (ceres,retoladors, etc).
Som la classe dels E.M.E, que vol dir “Els Mini Ecològics”. Mini ve dels minerals, perquè volem saber molt d’ells… Llegeix més»

Fridays for Future

Divendres passat vam tancar les actuacions de la setmana per la terra amb el gest simbòlic de portar samarreta verda.
Aquí hi teniu la foto de la comunitat de grans que es van adherir a la proposta i que treballen colze a colze amb els joves… Llegeix més»

Setmana del futur: Fridays for future

La propera setmana és la setmana del futur.
La comunitat de grans de l’escola s’hi afegeix amb les actuacions que es proposen des de l’organització.
A banda d’aquestes actuacions us anirem informant de les activitats que farem relacionades amb el medi-ambient.
23/09 MINUT DE SILENCI
24/09 VENIR A L’ESCOLA AMB UNA… Llegeix més»

Dates de les reunions de classe

Famílies,
us adjuntem les dates de les reunions de classe.
Recordeu que hi haurà servei de canguratge, per tant cal que els nens i nenes no pugin a les aules durant l’horari de les reunions

i3       5 setembre
i4    30 setembre
i5   26 setembre

1r   … Llegeix més»

Recollida pel banc dels aliments

Benvolgudes famílies,
des del banc d’aliments ens comuniquen que  del recapte obtingut durant la fira de Sta. Llúcia de l’escola han arribat 2652 quilos d’arròs!
i ens fan arribar aquest missatge per a tota la comunitat de l’escola!.
REBEU EL NOSTRE TOTAL AGRAÏMENT PER LA VOSTRA ACTIVITAT  QUE … Llegeix més»

Bricolatge a l’escola

El passat diumenge 5 de maig la comissió d’espais de l’escola va organitzar les jornades de bricolatge.
Algunes de les actuacions que es van fer van ser:

• protegir la tanca del pati de l’hort
  • crear un espai exterior de lectura i biblioteca (amb bancs, carros de llibres amb… Llegeix més»