PROJECTE INSTITUT -ESCOLA A L’ESCOLA CATALUNYA

El dia 11 de novembre de 2019 s’ha portat a terme el consell escolar extraordinari amb un únic punt a l’ordre del dia: la viabilitat de l’Institut-escola a l’escola Catalunya.

El Departament d’educació i l’Ajuntament de Sant Cugat, han presentat la viabilitat de transformar l’escola en un Institut-escola de cara al curs 2020-2021.

Així doncs, ja podem afirmar que el setembre de 2020 s’iniciarà el projecte Institut-Escola amb dos grups de 1r d’ESO.

Tant per part de l’ajuntament com per part del Departament d’educació hi ha el ferm compromís d’acompanyar-nos en aquest procés de creixement.

Ens sentim molt contents que el Departament i l’Ajuntament hagin comptat amb l’equip educatiu del Catalunya per tirar endavant aquest projecte que és ambiciós i que ens suposarà temps i esforços per tirar-ho endavant, però que estem convençuts que serà un repte molt positiu per a l’escola.

Seguim!

Concurs de carbasses de Halloween

Aquest any tots aquells alumnes que han volgut en el marc de la celebració de Halloween a proposta de l’àrea d’anglès han preparat i decorat una carbassa.
Hem valorat la més original, la més creativa, la més divertida, la que fa més por, la més maca… Llegeix més»

Estrenem biblioteca!

Divendres 25 d’octubre vam inaugurar la nova biblioteca de l’escola.
Durant el curs passat, la comissió de biblioteca, va participar a la #bibliorevolució amb la Fundació Bofill.
D’aquest projecte es va veure la necessitat de la comunitat educativa de crear un nou espai de biblioteca-mediateca, un espai… Llegeix més»

Posem l’hort al dia!

Diumenge passat, tot i l’amenaça pluja, una colla de famílies, mestres i nens i nenes de l’escola ens vam trobar per preparar l’hort.
Durant l’estiu no s’havia treballat i les fustes i travesses estaven malmeses.
Gràcies  a la col·laboració de la comunitat educativa ara tenim una nova… Llegeix més»

L’alumnat de 5èB estan fent el seu logotip

Durant aquestes darreres setmanes la classe de 5èB vam començar a dissenyar el nostre logotip. El vam crear a base dels materials de plàstica (ceres,retoladors, etc).
Som la classe dels E.M.E, que vol dir “Els Mini Ecològics”. Mini ve dels minerals, perquè volem saber molt d’ells… Llegeix més»

Fridays for Future

Divendres passat vam tancar les actuacions de la setmana per la terra amb el gest simbòlic de portar samarreta verda.
Aquí hi teniu la foto de la comunitat de grans que es van adherir a la proposta i que treballen colze a colze amb els joves… Llegeix més»

Setmana del futur: Fridays for future

La propera setmana és la setmana del futur.
La comunitat de grans de l’escola s’hi afegeix amb les actuacions que es proposen des de l’organització.
A banda d’aquestes actuacions us anirem informant de les activitats que farem relacionades amb el medi-ambient.
23/09 MINUT DE SILENCI
24/09 VENIR A L’ESCOLA AMB UNA… Llegeix més»

Dates de les reunions de classe

Famílies,
us adjuntem les dates de les reunions de classe.
Recordeu que hi haurà servei de canguratge, per tant cal que els nens i nenes no pugin a les aules durant l’horari de les reunions

i3       5 setembre
i4    30 setembre
i5   26 setembre

1r   … Llegeix més»

Recollida pel banc dels aliments

Benvolgudes famílies,
des del banc d’aliments ens comuniquen que  del recapte obtingut durant la fira de Sta. Llúcia de l’escola han arribat 2652 quilos d’arròs!
i ens fan arribar aquest missatge per a tota la comunitat de l’escola!.
REBEU EL NOSTRE TOTAL AGRAÏMENT PER LA VOSTRA ACTIVITAT  QUE … Llegeix més»

Bricolatge a l’escola

El passat diumenge 5 de maig la comissió d’espais de l’escola va organitzar les jornades de bricolatge.
Algunes de les actuacions que es van fer van ser:

• protegir la tanca del pati de l’hort
  • crear un espai exterior de lectura i biblioteca (amb bancs, carros de llibres amb… Llegeix més»

COLÒNIES 2n

Els nens i nenes de 2n van anar de colònies a Mas Can Pedro.
Tornant han treballat la notícia (si cliqueu sobre “notícia” hi podreu trobar el que han escrit).
Us compartim també algunes de les imatges que han seleccionat per fer la notícia.

Dia mundial TEA

Aquest matí tots els nens i nenes de l’escola hem sortit a fer una foto vestits de blau per commemorar el dia del TEA, transtorn de l’espectre autista.
Durant aquesta setmana  a les aules treballem a partir de contes, vídeos i diferents propostes que han sorgit… Llegeix més»