PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

S’acosta el moment de triar escola i sabem que és una decisió important per a les famílies. Per aquest motiu, volem explicar-vos qui som i com treballem.

Us adjuntem un llistat de preguntes freqüents que ens heu fet arribar al formulari i que us pot servir per conèixer-nos una mica més. FAQs

OFERTA DE PLACES VACANTS (aquestes són les places “lliures” que tenim actualment; això vol dir que si hi ha algun alumne de cursos intermitjos que es dona de baixa, alliberarà una plaça que no queda reflectida aquí).

infantil 3 anys 42 places ordinàries + 4 places NEE
infantil 4 anys 0
infantil 5 anys 5 places ordinàries + 4 places NEE
1r de primària 0
2n primària 0
3r primària 0
4t primària 0
5è primària 0
6è primària 2 ordinàries + 1 NEE
1r ESO 8 places
2n ESO 7 places

*les places NEE en cas de no omplir-se passen a ser ordinàries

Les dates de preinscripció seran:

Educació infantil i primària: del 15 al 24 de març

Educació secundària obligatòria (ESO): del 17 al 24 de març

AQUÍ TENIU TOTA la informació sobre la PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR

PLA D’OBERTURA DE CENTRE EN CONTEXT COVID19

Dijous dia 3 el consell escolar va aprovar el pla d’obertura del centre. Anirem fent les revisions i adaptacions oportunes, però aquest pla serà el que regirà el dia a dia del centre en el context de pandèmia en què ens trobem.

Per tal de facilitar la lectura i comprensió del pla us adjuntem:

– Pla d’obertura (AQUÍ)

– infografia-resum  ( AQUÍ)

– Vídeo presentació direcció ( AQUÍ)

– Vídeo presentació  coordinació de migdia ( AQUÍ)

– Vídeo coordinació extraescolars ( AQUÍ)

– Listat provisional de preguntes freqüents ( AQUÍ)

Nova campanya de préstecs de la Biblioteca

Us recordem que la Caterina, la bibliotecària de l’IE Catalunya, està preparant una nova campanya de préstec de cara al Dia Internacional de les Dones, el 8 de març.
Ha fet una tria de llibres de coeducació (llibres que treballen amb igualtat, rols de gènere, assetjament,… Llegeix més»

Projecte de direcció Institut escola Catalunya

Com ja sabeu, aquest curs 20-21 ens estrenem com a Institut-Escola.
Això ha fet que haguem actualitzat el nostre projecte de direcció. Aquest compta amb l’aprovació del claustre i de la inspecció educativa i serà vigent durant els cursos 20-24.
En el context en què ens trobem… Llegeix més»

La Dolors de la biblioteca es jubila!

Noies i noies de l’escola, joves, persones adultes… segur que moltes de vosaltres heu passat per la biblioteca de l’escola en algun moment!
Segur que la Dolors us ha recomanat llibres, us ha acompanyat en estones de menjador i d’estudi. Després de molts anys a l’escola,… Llegeix més»

Butxaques del mar

La comunitat de petits la setmana passada va estar treballant el conte “les butxaques del mar”, explicat i gravat per l’Ada Cusidó.
La història està centrada en el dia a dia de la lluna…fins que desafortunadament, durant una de les seves rutines, li sorgeix un problema… Llegeix més»

Sant Jordi

Mireu quina meravella de punts de llibres han enviat els nens i nenes de l’escola! i no parem de rebre’n!.
Us desitgem feliç Sant Jordi, i molta salut!.

Feliç diada (confinada) de Sant Jordi

Aquest any celebrem un Sant Jordi diferent, a casa, sense parades de llibres i roses.
Els nens i nenes de 4t ens han fet roses de paper per felicitar-nos aquesta diada.
Aquí us deixem les imatges!. Gràcies noies i noies!

Fi de trimestre. #joemquedoacasa #joactuo

Acomiadem el trimestre d’una manera ben estranya. Sense nens i nenes a l’escola, sense mestres, monitors… tot plegat costa una mica de portar.
Tot i així el professorat de l’escola us vol fer arribar un missatge. Feu-hi una ullada.
AQUÍ teniu el vídeo, esperem que us… Llegeix més»