Nens i nenes de l’escola (i famílies en general), BENVINGUTS AL NOU CURS!!!

AL BUTLLETÍ hi teniu tota la informació necessària per a poder començar el nou curs!.

Si voleu veure els mestres i les mestres de l’escola, teniu l’enllaç al vídeo aquí.

La castanyada a l’escola

Avui ha estat un dia molt especial a l’escola, entre panellets, castanyes, contes de Halloween, tric or treaters… hem tingut una visita molt especial a l’escola.
Aquesta setmana ha estat curta però intensa, hem comptat amb les famílies que ens han ajudat a fer panellets, que… Llegeix més»

Lectura en família

Com ja sabeu a l’escola ens agrada molt compartir moments en família, perquè pugueu entrar a les aules, col·laborar en el que sigui, compartir estones amb els vostres fills i filles, donar-nos suport… i en definitiva veure i viure l’escola des de dins!.
Una de les… Llegeix més»

La música de l’escola

Cada matí, quan l’escola es desperta sentim els ocells, els primers nens  i nenes que arriben a matiners, els primer “bon dia”.
A patir de la música d’entrada, la fresa dona pas a la calma de ser tots a lloc, tots a les aules, amb diferents… Llegeix més»

Agraïment del banc dels aliments

Bon dia famílies i infants de l’escola.
Com ja sabeu els diners recollits de la fira de Sta. Llúcia es destinen per a un projecte relacionat amb el banc dels aliments.
Avui hem rebut  el seu agraïment per la nostra col·laboració. L’agraïment és per tots vosaltres, per… Llegeix més»

Reptes 0-30

Hola,
 Des de l’ajuntament ens fan arribar en el nou  Pla 0-30 (Pla Local d’Infància i Joventut), que establirà les actuacions del  període 2019-2022.
Ja tenim feta la diagnosi  i hem detectat 8 reptes als que volem donar resposta. Ens ajudes?
 Fes la teva proposta i participa en el sorteig de… Llegeix més»

Colònies d’i5 a Taradell

Després de desfer maletes, de descansar i pair totes les vivències de dos dies colònies, tornem a estar a l’escola al 100%!.
Els vostres fills i filles us deuen haver explicat mil coses de l’excursió pel bosc, del Toca-sons, de l’estona de dormir, la casa… ens… Llegeix més»

Avis i àvies a l’escola

Avui els avis i àvies dels nens i nenes de p3 han vingut a l’escola a compartir una estona plegats.
Els avis són una peça clau per a la criança, el creixement i l’acompanyament dels nens i les nenes. Sovint els veiem acompanyar o recollir néts… Llegeix més»

Ens ha nascut el primer pollet!

Els nens i nenes de p3 estan més que emocionats!
Fa uns dies us vam explicar que gràcies a les famílies de p3 ens havia arribat una incubadora a l’escola, oi? doncs hi vam posar uns ous que ens van donar i tatxaaaaant… passats 21 dies… Llegeix més»

21 dies de compte enrere!

Els nens i nenes de p3 han posat 12 ous de gallina a la nova incubadora de l’aula.

Ara estarem 21 dies controlant la temperatura i la humitat dels ous, comptarem 21 dies al calendari que hem posat a l’aula i veurem a veure què… Llegeix més»

Uns tallers carregats d’emocions!

Les nenes i nens d’infantil, ha començat la tanda de tallers aquest tercer trimestre.
Hem treballat barrejant infants de p3, p4 i p5 i fent 9 grups, un per a cada taller, i vinculat a una emoció.
Cada taller partia de la lectura d’un llibre relacionat amb… Llegeix més»

Taller de ciberassetjament

Avui alguns alumnes de 2n d’ESO de l’INS Leonardo ens han vingut a veure per fer un taller sobre el cyberassetjament amb els alumnes de 6è.
Ens han explicat diversos temes a partir d’una presentació, vídeos, jocs i role plays. L’objectiu era facilitar eines, recursos i… Llegeix més»