La setmana de Carnaval!

Benvolgudes famílies!

Com ja sabeu, la passada setmana va ser súper-divertida i especial, ja que vam celebrar el CARNAVAL!!! Si voleu saber quantes coses vam fer, no marxeu, continueu llegint!

Tot va començar quan, els dilluns, els Massafestes ens van enviar un vídeo amb el pregó, que vam veure tots plegats a la classe, explicant-nos com aniria la setmana i quines eren les ordres que ens havia donat el rei Carnestoltes

Caram què n’és d’entremaliat aquest senyor, més valia que el féssim cas!

El dimarts per la tarda, després de la sortida de la Rata sàvia, vam decidir anar a visitar el Carnestoltes personalment, volíem saber quina cara feia…i ens vam trobar que tenia una pinta la mar de divertida, mireu!

El dijous tampoc va ser un dia qualsevol, ja que era Dijous Gras! Per tal de tenir una jornada diferent, vam menjar els nostres esmorzars típics d’aquest dia a la pista gran de l’escola, on també vam poder jugar amb pilotes i globus.

I per fi va arribar el divendres, el dia més esperat! El primer que vam fer al arribar a l’escola amb les nostres súper-disfresses va ser una sessió de fotos per tenir-les de record. Més tard vam sortit al pati perquè ens esperaven els Massafestes acompanyats del senyor Carnestoltes per donar-nos el testament; havia arribat el moment d’ensenyar als altres nens i nenes d’infantil la nostra disfressa, així que van començar els balls i les desfilades amb diversió assegurada!

Després d’una setmana en què l’escola semblava un altra, toca tornar a la normalitat, però no sense dir ben alt: Visca la festa del Carnaval, t’esperem el pròxim any rei Carnestoltes!