Cantània “L’últim rellotge”

Com cada curs, l’alumnat de 6è ha participat a la Cantània. Aquest any, però, ha estat una experiència especialment inoblidable que no ens podem estar d’explicar-vos.

La Cantània és un projecte musical impulsat per l’Auditori de Barcelona que consisteix en la preparació i interpretació d’una cantata per part d’alumnes de primària, conjuntament amb músics professionals i escoles d’arreu de Catalunya. Durant tot el curs, els nois i noies de 6è treballen les cançons, les coreografies i la posada en escena a l’aula de música per culminar el procés amb un gran concert final a l’Auditori. Es tracta d’una experiència artística i educativa molt enriquidora que fomenta el treball en equip, l’expressió musical i la convivència.

Cada any, l’Auditori ens proposa una nova composició, i la Cantània d’aquest curs ha estat especialment emotiva. La cantata, titulada L’últim rellotge, ha estat escrita per Jordi Cornudella i Tina Vallès i ens ha convidat a reflexionar sobre el pas del temps, la vida, la mort i el dol.

Enguany, aquesta experiència ha tingut una doble implicació emotiva. Per una banda, la sensibilitat de la història i el fet de poder treballar conjuntament una temàtica sovint tabú com són la mort i el dol han enfortit els vincles del grup i ens han ajudat a tancar una etapa tan significativa com és el final de la primària. Per l’altra, treballar amb rigor, esforç i constància ens ha aportat aprenentatges cabdals que ens acompanyaran al llarg de la vida.

I tot esforç té la seva recompensa. Aquest curs, l’emoció encara va ser més gran quan una trucada inesperada de l’Auditori ens anunciava que l’equip de l’Infok ens acompanyaria el dia del concert per realitzar un reportatge sobre la nostra experiència i entrevistar els alumnes de la nostra escola.

Per tot plegat, la Cantània ens torna a omplir, un curs més, de música, d’històries significatives i de vivències i aprenentatges que ens ajudaran a créixer i a ser persones més preparades i sensibles.

Aquí trobareu la notícia:

Cliqueu la imatge per poder veure algunes fotografies:

EL PETIT PRÍNCEP

Benvolgudes famílies,

Aquests dies hem pogut gaudir de nou de El Petit Príncep i del seu viatge per l’univers i, una vegada més, ens ha tornat a robar el cor.

L’alumnat de 5è ha preparat aquesta obra amb molta il·lusió, esforç i entusiasme, i el resultat ha estat espectacular. Ens hem emocionat veient-los cantar, ballar i donar vida a cadascun dels personatges d’aquesta història tan tendra i plena de valors.

Volem felicitar de tot cor tot l’alumnat de 5è per la seva entrega i gran feina, així com tot l’equip de mestres que ha fet possible aquest meravellós espectacle. Enhorabona a tothom!

Clicant sobre la imatge, podreu gaudir dels vídeos i les fotografies de l’espectacle.

ACTIVITATS CIUTAT I ESCOLA AMB EL SUPORT DE L’AJUNTAMENT DE SABADELL

Al llarg d’aquest curs, tot l’alumnat des de I3 fins a 6è ha pogut gaudir d’activitats i sortides del programa Ciutat i Escola que impulsa l’Ajuntament de Sabadell.

Entre d’altres, hem viatjat amb el trenet del Parc Catalunya, hem descobert els éssers vius vertebrats a l’Institut Català de Paleontologia, hem fet tallers amb els Castellers i els Bastoners de Sabadell, hem experimentat amb la robòtica i el lego, hem practicat diferents esports com esgrima i Pickleball, etc.  i un munt d’activitats més que ens han permès conèixer millor el patrimoni artístic, natural, social i cultural de la nostra ciutat.

Amb el suport de:

La Clika

L’alumnat de 3r ha participat al concert de La Clika, celebrat el passat 7 de maig al Teatre La Faràndula.

A través de cançons plenes de ritme i energia es tracten diferents valors com l’amistat, el respecte, la convivència, l’esforç i el treball en equip. Durant les darreres setmanes, l’alumnat ha preparat amb il·lusió el repertori a l’aula i ha pogut gaudir finalment d’una experiència compartida amb altres escoles en un entorn escènic professional.

L’activitat ha estat una oportunitat molt enriquidora per fomentar l’expressió artística, la música i la participació col·lectiva, tot vivint una jornada plena d’emoció i entusiasme.

Podeu veure algunes imatges, clicant aquí: