L’alumnat de primer hem representat l’obra de titelles ‘Les emocions’ un espectacle dirigit als companys i companyes d’altres classes de l’escola on hem treballat les diferents emocions, hem après a expressar-nos amb la veu i el gest, a memoritzar un text, i, a partir de la visita al Museu dels titelles de Palau Solità i Plegamans, hem elaborat un titella ben bonic.
Una experiència molt gratificant i emocionant que volem compartir amb tots vosaltres.
Cliqueu la imatge per a veure els vídeos:



ESTIC molt contenta per el projecte de titelles, un treball molt ben fet per tots els nens