Titelles a 1r

L’alumnat de primer hem representat l’obra de titelles ‘Les emocions’ un espectacle dirigit als companys i companyes d’altres classes de l’escola on hem treballat les diferents emocions, hem après a expressar-nos amb la veu i el gest, a memoritzar un text, i, a partir de la visita al Museu dels titelles de Palau Solità i Plegamans, hem elaborat un titella ben bonic.

Una experiència molt gratificant i emocionant que volem compartir amb tots vosaltres.

Cliqueu la imatge per a veure els vídeos:

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>