LES PASTISSERES, LES CUINERES, ELS PASTISSERS I ELS CUINERS VISITEM LA CUINA DE L’ESCOLA

Les nenes i els nens de P4  (cuineres i cuiners, pastisseres i pastissers) volíem saber on era i com era la cuina de l’escola ja que no l’havíem vist mai. Vam travessar tot el patí fins arribar a l’edifici de les nenes i nens grans i de seguida vam veure un rètol que deia: MENJADOR, vam entrar i al fons vam trobar la cuina. Allà dins feia moltíssima calor ja que estaven coent el menjar per aquell dia. Vam veure la Sara remenant una grossa olla (estava refredant la pasta) i el Carlos, el cuiner que estava tallant el llom. Ens van ensenyar el forn i les neveres. Ens va agrada molt! Gràcies Carlos i Sara!