Santa Cecília 2016

Ja ha arribat Santa Cecília! I com cada any, els nens i nenes de l’escola celebrem la festa de la música perquè tots ens sentim músics: tots estimem la música, tots la gaudim i tots la compartim. I sobretot, perquè la música uneix les persones i en aquesta edició, hem comprovat que tots els infants d’arreu del món, canten cançons que no són tan diferents de les nostres, perquè en definitiva, tots els nens som, en essència, iguals.

Aquest any, hem volgut fer un homenatge als infants que, per diferents circumstàncies, han de deixar el seu país, arriben a la nostra escola i han d’assimilar la nostra cultura. I és per això que nosaltres enguany cantarem cançons infantil i populars de diferents països del món. Que siguin tots benvinguts!!!

Si cliqueu al damunt de la imatge, podreu veure l’àlbum de fotos del concert d’aquest any.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA