SANTA CECÍLIA

Sta. Cecília 2018
“LA MÚSICA ENS UNEIX I ENS FA GRANS”

El passat 22 de novembre, vam anar a l’auditori de Can Rull a celebrar la festa dels músics amb un gran concert. Els alumnes de primer a sisè, van interpretar dues cançons per nivell i els de 5è i 6è vam fer, a més, un grup instrumental amb les flautes. A part d’això, els alumnes de l’escola que van a escola de música, ens van oferir una audició amb el seu instrument.

Va ser un matí molt emotiu; vam gaudir molt cantant en un gran cor, tots units i amb alegria. Això ens va emocionar, perquè la música produeix sobretot emocions, perquè la música ens cohesiona com a grup i ens fa grans com a persones.

Ens hagués agradat molt poder oferir aquest concert en directe a tota la comunitat de la nostra estimada escola, però malauradament l’aforament del teatre és molt petit. És per això que hem preparat un video amb totes les actuacions  que a continuació us mostrem. Esperem que us agradi quasi tant com a nosaltres interpretar-lo.

Que no pari la música!!

Marian,  mestra de música de l’escola

1. Lilian

Quina il·lusió veure i escoltar tantes nenes i nens gaudint de la música. Molt bona feina a tothom en especial a la mestra de música Marian, ens ha emocionat molt veure el nostre petit- gran en plena acció. Gràcies equip!