RESULTAT CONCURS LOGO 40è aniversari

Com sabeu, tots els infants de l’escola des de p3 a 6è han dissenyat uns números 40 molt ben guarnits per commemorar el 40è aniversari de l’escola. Durant aquesta setmana, tot el personal de l’escola, alumnat, mestres, personal de cuina i monitors/es de menjador, l’administrativa i el conserge han votat el número que més els agradava. Ha estat una decisió difícil, ja que totes les mostres eren molt originals i artístiques.

Avui hem fet el recompte… i aquí us deixem els resultats dels més votats:

NÚMERO 18: 130 vots

NÚMERO 5: 97 vots

NÚMERO 1: 35 vots

NÚMERO 14: 30 vots

NÚMERO 9: 20 vots

Així doncs, estem molt contentes i emocionades d’anunciar-vos que el número 18 serà el nostre logo del 40è aniversari!!!

Us deixem un vídeo del moment en què ho hem comunicat als nens i nenes: VÍDEO