RECONEIXEMENT A LA LECTURA

El passat dijous 15 de febrer, FICTION EXPRESS ens va atorgar el reconeixement com a escola per ser un dels centres educatius que més lectures ha fet per alumne durant l’any 2022.

Des de fa un parell de cursos, tot l’alumnat de Cicle Superior utilitza aquesta plataforma per afavorir la lectura, la comprensió lectora i l’expressió escrita i es basa en un treball competencial a partir d’obres originals escrites per autors de renom.

Moltes felicitats a tot el Cicle!!! Us encoratgem a seguir gaudint de les lectures!